לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"יש רק הבדל אחד בין אדם מטורף לביני. אדם מטורף חושב שהוא שפוי. אני יודע שאני מטורף."-סלבדור דלי



Avatarכינוי:  פנטה

גיל: 28



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2015

הסיכום הקטן שלי


אניי רוצה לסכם לי תקופה , תקופה שלקחה לי שנתיים

סיכום קטן מתחיל מעכשיו:

 

עישנתי סמים

שתיתי אלכוהול

חתכתי

הפסקתי לחתוך

חתכתי שוב

הרעבתי את עצמי

אכלתי בצורה מוגזמת

ושוב פעם הרעבה

ושוב פעם בולמוסים

התרחקתי מהמשפחה

חזרתי למשפחה

ושוב פעם התרחקתי

ואני שוב פעם חוזרת לאט ובהדרגתיות

התמכרתי להרס עצמי

התמכרתי לשתיה

התמכרתי לסמים

בעיקרון התמכרתי לבריחה

הפסקתי לשתות

הפסקתי לעשן

שותה מידי פעם

מעשנת פעם ב..

לקחתי משלשלים

הפסקתי לקחת

ושוב פעם חזרתי

הקאתי

הפסקתי להקיא

ושוב פעם התחלתי מהתחלה

ושוב פעם הפסקתי

התרחקתי מחברות

חזרתי לקשר

נפגעתי

פגעו בי מינית

השתגעתי

נכנסתי לדיכאון

ושמה אני נימצאת עד עכשיו

נכתב על ידי פנטה , 23/9/2015 16:24  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפנטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פנטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)