לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

is this real life?


סתם על החיים שלי. הם לא באמת מעניינים, אבל אני אנסה לגרום לכם לחשוב שכן כדי שתאהבו אותי. זומבים וזונות יוספו רנדומלית לכל סיפור בשביל עניין ומתח, ואיידס.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2015

אני כזה טיפש (לא באמת מעניין, אבל אין לכם חיים ואתם בתולים, אז תקראו)


סיפור חיי :(

 

אוף אני כותב בעברית, אבל ממש בא לי לכתוב כרגע באנגלית, אז אני אלחץ על קונטרול וטרהלהלה והנה אני כותב באנגלית.

אבל אוי, סיבוך בעלילה, צריך לכתוב בעברית שוב, אלחץ שוב על מה שלחצתי עליו קודם, כן, הנה כפתור חרמן שכמוך, אני נוגע בך, כן, תן לי עברית.

 

אבל לא! זה נשאר באנגלית.

 

וכל החודשים האחרונים, הייתי בטוח שאני פשוט לא לוחץ חזק מספיק, אז בכל מעבר שפה ניסיתי ללחוץ חזק יותר ויותר, ועדיין כדי לעבור מאנגלית לעברית הייתי צריך ללחוץ כמה פעמים עד שזה עבר :(

 

 

אז מה גיליתי היום

 

 

מתח

 

 

לא

 

 

 

שיש לי 2 שפות אנגלית במחשב, אז כל פעם שהעברתי שפה מאנגלית, נשארתי באנגלית, ואז הייתי צריך שוב כדי לעבור לעברית.

 

 

וסתם הייתי מפגר ולחצתי חזק יותר, כמו ילד טיפש שמשחק עם אח שלו ואחיו הביא לו ג'ויסטיק לא מחובר והוא חושב שהוא משחק, ולוחץ חזק על המקשים וחש מגניב :(

 

 

 

 

זה פוסט ממש מפגר, אבל

אין משמעות לכלום

וכולנו כאן

טיפה חסרי חיים

 

אני יכול לעשות דברים כיפים בערב, אבל בא לי להשאר בבית ולהתבתל

למה :(

נכתב על ידי לחשובעלכינויטובזהקקה , 4/10/2015 20:25  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  לחשובעלכינויטובזהקקה

מין: זכר




הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללחשובעלכינויטובזהקקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לחשובעלכינויטובזהקקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)