לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אלה החיים שלי (;

Avatarכינוי: 

בת: 22





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2014

כי אי אפשר לא לזכור


בצפירה אני עוצמת עיניים ורואה רכבת, והרכבת מובילה כל כך הרבה אל מותם.

כל כך הרבה דם, וצרחות ברקע.

הראש שלי מתמלא בזעקות מלאות יאוש.

כל כך הרבה מוות, יותר מידי.

אני פוקחת עיניים מסתכלת אל האופק וחושבת "למה גנבו להם את האפשרות להתהלך איתנו עוד, למה גנבו להם את החיים".

דמעה אחת צונחת על הלחי שני ומפנה מקום לעוד מליוני דמעות, דמעה לכל נספה.

 

זה מה שאני מרגישה בצפירה, אני אשמח אם תשתפו את הרגשתכם.

נכתב על ידי , 28/4/2014 16:25  
הקטע משוייך לנושא החם: יום השואה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לזכר נספי השואה


טוב, היום יום השואה והגבורה לזכר אותם אומללים שנספו בידי בני שטן בגלל היותם יהודים. ולכן לזכרם כתבתי שיר בו אם מדברת אל בנה מן הקבר.


אני מקווה שיצא לי טוב כי באמת השקעתי בזה את כל כולי.


 


את הכל אשא בשבילך:


 


לילה טוב בני היקר,
שינה ערבה בני המוכר.


אל תחשוב על בני השטן,
אשר דפקו על המפתן.
תשכח כל עוול אשר נעשה,
שכח את אשר קרה.



לא תרגיש קור,
כי אני אשא בעול.
תשכח את האיש,
אשר מיהר אותך לדקור.
כי אני בשבילך אפעול.


תן לי את ידך, מתוך האפלה,
כי בודדה אני, ובודד אתה.
אל תסתכל מטה,
אל תסתכל על דמך.
תן לי את ידך,
וזו תהיה התחלה.


נכתב על ידי , 28/4/2014 15:35  
הקטע משוייך לנושא החם: יום השואה
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זהו להיום


שלום לכולם,

היום אין שיר וזה מפני שלא כל יום יש לי מוזה אבל אולי מאוחר יותר תהיה. אני מודה לכל התגובות

הנהדרות שקיבלתי באתר סטיפס ורוצה להגיד לכם כי זה מה שגורם לי להרגיש בטוחה בעצמי, שאני לא סתם ילדה שחושבת את עצמה טובה. סבביסבבי

 

זהו להיום, כרגע!

נכתב על ידי , 24/4/2014 16:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , סיפורים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאף אחת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אף אחת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)