לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאחורי המסיכה !


אנה- בואי ותחזיקי אותי על הרגליים,כי אין לי אף אחד אחר שיעשה את זה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2013

אחרי כל כך הרבה זמן שלא הייתי כאן .. אז


אני לא יודעת עם מישו זוכר אותי כאן אבל טוב שאני מתחברת לכאן פעם בשנה ..

יש לי חבר מדהים עכשיו אני לא בטוחה שבפעם הבאה שאני יכנס לכאן הוא יהיה בחיים שלי אבל מקווה שהוא ישאר בהם 

חזרתי קצת לאנה קצת הרבה חזרתי להרזות ונמאס לי להסתכל במראה אני מרגישה שמנה כל פעם שאני מסתכלת במראה לא משנה

כמה אנשים ינסו לעודד אותך ולהגיד לך שזה לא נכון אני מנסה לאכול נורמאלי ולהראות לכולם שאני מתגברת ושאני חזקה אבל באיזה שהוא שלב אנה תשאר איתך לנצח אי אפשר לנצח אותה היא תמיד תחייה בתוכך זה פשוט להגיד לה שעכשיו את לא יכולה שיש לך דברים יותר חשובים וכל פעם 

היא חוזרת והורסת עוד קצת .. זה בעצם הדיבוק הזה המחלה שלך עם עצמך כבר לא מדברת עם אפחד עליה חושבים שיצאתי לגמרי מזה אבל זה שקר . 

אוהבת מלא . 

נכתב על ידי עוד אנה.. בדרך אל האושר , 1/11/2013 13:00  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  עוד אנה.. בדרך אל האושר

בת: 28

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
5,662
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד אנה.. בדרך אל האושר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד אנה.. בדרך אל האושר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)