לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

about me


just a step before the death

Avatarכינוי: 

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

אין לי מה לאמר, רק מה להשמיע *~*


נכתב על ידי , 24/10/2012 13:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יוהו


קנו לי חתול ^~^

סוף סוף!!!!

אמא שלי החליטה שאם היא תיתן לי מהשאני רוצה, שזה חתול בבית,

אז אני אשתפר בלימודים.

או-קייייי

אני לא הבטחתי כלום O~O

אבל קראתי לו שלג, כי הוא לבן.

חאח, אני מעדיפה שחור אבל לא נורא, חתול בן חודש, לבן

מעורב, יוהו!

עכשיו עזרה, איך מטפלים יפה בחתול?

נכתב על ידי , 13/10/2012 16:54  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBleed_Angel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bleed_Angel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)