לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיומנה של נערה מנצחת




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

חוזרים לשיגרה ?


כן... בצפר... חוזרים לשיגרה בכל הכוח לשארית הזמן שנשאר ללמוד

להגיע לבצפר לשעה מיותרת של ספורט שאני נמצאת בו בשביל נוכחות

שעה חופשית שמבלים בספרייה מתחמקים מהחום\קור ומה שביניהם

שעתיים פסיכולוגיה שהביאה איתה המורה בשורות מרות ביותר

דוחים את הבגרות המוקדמת שהייתה לכמעט סוף יוני במקום תחילת מאי

תודה רבה לתלמידי ביולוגיה גם דחיתם את הבגרות וביאסתם אותי

וגם דפקתם אחרים שלומדים גיאוגרפיה ;)

 

אתמול אחרי העבודה באתי הביתה התארגנתי שתיתי תה מתוק

עישנתי סיגריה נחמדה L&M עם מנטה (לא מענין אותי הביקורת שלכם)

(כן כן אני מידי פעם מעשנת... אבל אני לא שותה יש לי אלרגיה לאלכוהול)

ראיתי אלמנטרי והיה נחמד אבל לא הייתי עייפה -.-

החלטתי ללכת לישון וכמו כל יום לפני השינה אני מעייפת את עצמי

עם משחק סוליטייר בטלפון שגומר לי את הסוללה

לא מספיק שנשאר לי 23 אחוז סוללה המטען שלי החליט לשבות נגדי

ולמות לי בשתיים עשרה וחצי בלילה ולגרום לי לנדודי שינה

אחרי שהתרוצצתי בכל מקום בבית שיוכל לנסות להטעין את הטלפון שלי

פרשתי למיטה בכעס ועצבים על המטען הדפוק וביקשתי מחברי הפייסבוק מטען...

עכשיו לא מספיק המטען התפגר לי בלילה השכן שלי ברוב חוצפתו הצטרף לחגיגה ושם פורנו

על פול ווליום במחשב שלו וגנח בקול יחד עם האנשים בסרט שלו ולא הצלחתי לישון

...

כאילו באמת בנאדם קצת טקט מילא אתה רואה פורנו מה אכפת לי

אבל תהיה רציונאלי לא כולם רוצים לשמוע את הגועל נפש הזה !!

בחיי שרציתי לקפוץ מהחלון מרוב תסכול על הרעש המזעזע שבקע

מהרמקולים של המחשב הפורנוגרפי שלו >.<

 

אני מקווה היום הזה ייגמר כבר...

אני מבלה שעתיים חופשיות נוספות בספרייה ומנסה להעביר את הזמן

וכן אני תכף מתפגרת מהשעמום ואני כל כך עייפה שאני כבר לא יכולה לעצום עיניים

ביזארי הא ?? אכן.

והיום שלי שהיה אמור להסתיים בשעה נורמלית לפני ארבע בצהריים (בתקווה כמובן)

לא ייגמר בכך שאלך הביתה לאכול ולישון...

אני צריכה ללכת לחנות לבדוק למה המטען שלי עשה שביתת חשמל נגדי

פלא הפלא ופלא

Life Is Sucks

 

סוף השבוע בפתח ואיתו החזרה לשיגרה עד סוף הלימודים (או סוף מאי לפחות)

אני תקועה בספרייה מנסה להבין מה המורה שלי רוצה ממני לגבי העבודה לבגרות

אם רוב הדברים עשויים כפי שרצתה... כאילו מה ??

אני כל כך מחכה למחר אני רוצה להשלים שעות שינה של היום שלא ישנתי כל כך

ולהפוך חזרה את השעון הביולוגי שלי שאוכל לישון בלילה כמו בנאדם אמיתי ולא זומבי

 

נראלי שבזה אסים את הפוסט ואלך לישון חצי שעה על הספסל מחוץ לכיתה

בתקווה מסוימת שאני יתעורר לגלות שהולכים הביתה

 

סופ"ש נעים ^^

 

AnnaDean_Slytherin

נכתב על ידי , 4/4/2013 11:45   בקטגוריות אופטימי, בית ספר, ביקורת, שחרור קיטור, עבודה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 28




6,259
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady_Isabella אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady_Isabella ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)