לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיומנה של נערה מנצחת




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

האהבה שלי ורק שלי


האמת שזה פוסט שקשה לכתוב

מה שהגיע לפני הכל זו התמונה..

 

מה יש בתמונה הזו ?

 

תליון מיוחד ואפרוח צעצוע מגומי.

 

התליון הזה מי שלא מזהה

זה התליון של ארוון משר הטבעות

(סיפור ארוך) אני מאוהבת בתליון הזה כבר שנים.

האפרוח צעצוע לילדים הזה

זה מושי פוצי מוצי שלי

וכן לפעמים אני ילדה קטנה כזו

עם מבט קורן בעיניים וקול משעשע של ילדים

 

הגבר שלי אוהב את זה

ואוהב אותי

הוא מוצא בזה דברים מתוקים וחמודים

מבין אותי שאני ככה

ולא אני לא אחת מפגרת

אני פשוט אמיתית וחסרת מסכות ודו פרצופיות.

 

יש לי גבר אמיתי שאוהב ומעריך

גבר שיודע שגם שאני ילדותית יש בזה משהו מחמיא ומתוק

גבר שאוהב את אחותי בת ה-10 יותר ממני

גבר שלא משאיר אותי לסוע באוטובוסים

גבר שסובל את כל השגעונות שלי ועדיין אוהב אותי.

 

גבר שאוהב כל סנטימטר בי מבפנים ואז מבחוץ

גבר שמזכיר לי כמה אני יפה 

כמה אני מדהימה בכל נשימה

כמה אני אוהבת בכל מגע וליטוף

כמה אני לא וותרנית על דברים שיכולים להיות חשובים או שטויות

כמה שהוא אוהב אותי בכל מיני דרכים ומילים יפות. 

כמה שהוא משתעשע בעובדה שאני קנאית ביותר איתו

כי מה לעשות אני לא חולקת את האוצרות שלי.

והוא האוצר הכי גדול שלי !

 

זו האהבה שלי.

ורק שלי.

 

 

 

 

המשך סופ"ש מלבב ואוהב !

 

Lady_Isabella

נכתב על ידי , 23/1/2014 01:41   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 28




6,259
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady_Isabella אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady_Isabella ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)