לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיומנה של נערה מנצחת




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

אישה אוהבת היא הבטחה


כבר חודשים שיש לי מעין רצון לכתוב איזה פוסט על אהבה

למה ?

כי יש לי את האהבה הכי טובה שיכולה להיות לאישה.

הגבר שלי הוא "אהבת חיי" בסלנג מודרני.

 

למה אני קוראת לו אהבת חיי ?

מהסיבה הפשוטה ביותר

שכל יום ויום מאז שהכרתי אותו

את הגבר המדהים והמקסים שלי

כל יום עולמי מתהפך מחדש.

 

הוא האחד ששינה אותי ואת כל עולמי,

הוא האחד שאקריב את חיי למען האושר שלו.

הוא האחד שהוציא אותי מהבור והצרות,

הוא האחד שהושיט את ידו שהייתי בתהום

והוציא אותי ממנו לתוך החום והאהבה שלו בלי לשאול הרבה שאלות.

 

אני אומרת על עצמי שאני אישה אוהבת

כי אני תמיד אחכה לו שיחזור מאיפה שהוא נמצא בו,

תמיד אדאג לו שיהיה לבוש שלא יהיה לו קר בחורף,

תמיד אקשיב לו שיצטרך אוזן קשבת גם אם זה לשיחה מטומטמת

כי בכל שיחה מפגרת יש שמץ מן האמת על המצב הנוכחי.

תמיד אתמוך בו בכל דרך בה יבחר ללכת

תמיד אהיה שם בשבילו. בכל מצב בכל שעה בכל יום.

 

מבחינתי אישה אוהבת היא הבטחה שמתקיימת כל יום

אישה שדואגת 7\24, אישה שתומכת כל הזמן, אישה שמקשיבה כל דקה ביום

אישה שתקריב הכל למען האושר של אהובה, ותתן הכל למענו.

 

מי אני ?

אני הבטחה של עצמי

הבטחה שלי למען האחד שאני אוהבת בכל ליבי

הבטחה שלעולם לא אפר.

כי אני היא מי שאני ואני לא מפרה הבטחות.

אני רוצה לעשות אותו המאושר בעולם

כי מגיע לו את כל הטוב שאפשר להעניק לאדם.

 

הוא האחד שמשנה אותי כל יום, משפר אותי, הופך אותי לבוגרת וטובה יותר

ואני זו שתהיה בעלת ההבטחה, אני אהיה האישה האוהבת הכי טובה

ולא כי אני רוצה שיאהב אותי יותר

אלא כי מגיע לו את הכל בתור בן אדם מדהים.

אני אהיה ההבטחה לדאוג תמיד, להקשיב כל הזמן, לתמוך בכל דרך

ולא לברוח גם אם קשה. להתמודד ביחד ולעבור את המשברים יחד. 

בעת המשבר לעבור אותו ביחד ולצלוח אותו למרות הקשיים ולהילחם.

כי המלחמה מוציאה מאיתנו את האמת באהבה. 

 

אישה אוהבת היא הבטחה שהיא מבטיחה לעצמה בשביל הגבר שלה.

 

 

שיהיה המשך שבוע אוהב וחמים(:

 

Lady_Isabella 

 

נכתב על ידי , 5/3/2014 13:47   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 28




6,259
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady_Isabella אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady_Isabella ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)