לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיומנה של נערה מנצחת




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

עבודה


בתור אזרחית מן השורה 

אני עובדת למחייתי. 

 

אחרי שנה באותה עבודה

ושינויים במקום ובאנשים

הגעתי למסקנה שהגיע הזמן

להתעופף מהר מהעבודה הזו

לפני שאשתגע...

 

התהליכים בחיפוש אחר עבודה אינם קלים,

במיוחד שאת בחורה בת 18 וחצי ללא צבא.

אנשים שמחפשים עובדים נוטים לחשוב

שבני 18 הם ילדים קטנים ולא בוגרים מאשר בני 21 שהשתחררו מהצבא.

 

עצוב שכבר כמה פעמים נתקלתי בסירובים

עקב היותי בת 18...

 

למצוא עבודה עם תנאים סוציאליים

ושכר הגיוני המכבד את בעליו

זה בהחלט לא קל ואף מסובך...

אני מקבלת הרבה סירובים

והתסכול שזה יוצר מדכא מעט...

ההמתנה מזמן שליחת קורות החיים 

עד למענה של החברה ששלחתי לה

מתיש ומייאש.

הזמן לעיתים אורך שבוע עד 10 ימים

עד לתחושת איבוד תקווה שאי פעם

אצליח למצוא משהו נורמאלי

עם התנאים הטובים לבן אדם.

 

אבל אין דבר

בסופו של דבר אני אמצא עבודה

שמכבדת אותי ונותנת שכר הולם

שאוכל לחסוך לדברים שאני רוצה

 

והכי חשוב

חייבים להישאר אופטימיים(:

 

 

שיהיה המשך שבוע מעולה

ושבועות טעים ^^

 

Lady_Isabella

נכתב על ידי , 31/5/2014 21:54   בקטגוריות אופטימי, עבודה, שחרור קיטור, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 28




6,259
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady_Isabella אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady_Isabella ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)