לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיומנה של נערה מנצחת




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

חידוש


בימים אלה שעוברים עלינו 

עם כל המבצעים הצבאיים 

והבלאגנים הרציניים

חשבתי ששינוי יועיל לי

 

שיניתי את כותרת הבלוג

שיניתי את העיצוב לעיצוב יותר

"קיל".

 

החידוש שלי יכול לכלול המון דברים

עם זה חידוש קשרים למיניהם

מציאת עבודה חדשה (שעדיין בחיפושים)

חידוש המלתחה האישית שלי

חידוש יכולות הכתיבה שלי

והכי חשוב

חידוש אישי לעצמי.

 

אני מבינה בימים אלה שהכל בעצם תלוי בי

הדברים שאני עושה זו אני מובילה את עצמי

אני מצליחה לנצח בכל יום את מה שעברתי בעבר

אותם דברים קשים אפלים ונוראיים

כל יום שאני מתעוררת ומחייכת ומקיימת את היום שלי

זה הופך אותי למנצחת כמו שמישהו יקר אמר לי פעם. 

 

 

אז מהיום אני נערה מנצחת !

או שמא כבר אישה כי אני עוד 3 חודשים בת 19 ? O:

 

שיהיה לנו לילה שקט ורגוע (:

 

Lady_Isabella

נכתב על ידי , 11/7/2014 01:07   בקטגוריות אופטימי, עבודה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 28




6,259
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady_Isabella אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady_Isabella ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)