לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיומנה של נערה מנצחת




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2014

סבא יקר שלי לנצח אני אוהבת אותך


סבא יקר שלי

אתה כבר לא איתנו יותר

בגוף אתה אינך אבל תמיד איתנו ברוח ובנפש.

 

יום שלישי 22.07.2014 יהיה לעד תאריך טרגי עבורי ולכל המשפחה.

זהו היום שבו אלוהים החליט לצרף מלאך מדהים לשורותיו הארוכות.

היום שמבחינתי לא יהיה הוגן, לא היה אמור לקרות והכאיב לכולם.

 

אבל אני מאושרת בשבילך, שאין סבל ואין כאב יותר ושזה היה ללא סבל.

אני שמחה שהיית מוכן ושהתגאית בי עד הרגע האחרון שלך

אני שמחה שלא תצטרך לבקר רופאים ולבקר אותי בחלום במקום.

אני לא אשקר, זה מקל עליי שלא סבלת. אני מאושרת מזה.

 

אני יודעת שאתה שומר עליי מלמעלה

אני יודעת שאתה גאה בי לא משנה מה

אני יודעת שאתה תגרום לי להצליח כי בשבילך אני אצליח

בשבילך אני לא אוותר לעולם

ולא משנה כמה הדמעות ישטפו אותי בלילה שלפני

אקום בבוקר שאחרי כמו אישה בוגרת ואנהל את חיי. 

בשבילך אני לא אשבר ובשבילך אני אהיה חזקה.

כי אני דוריני קטנה שלך.

 

אתה תמיד תהיה סבא שלי

ואני תמיד אהיה דוריני שלך.

הנכדה הקטנה שלך.

 

אני זוכרת את כל הרגעים המקסימים שלי איתך

כל התמונות שלקחת

כל הארוחות שאכלת איתי 

כל ימי ההולדת שעשינו

כל הביקורים המקסימים 

כל השמחות שחגגת איתי

כל המתנות שהענקת לי

את הכריכים שהכנת לי

את החיבוקים שעטפת אותי

ואת הנשיקות החמות שנתת בלי סוף.

 

אף רגע לא יהיה חלש מספיק מבחינתי

וכל רגע הוא יצירת עולם ומלואו

כל רגע הוא אבן נצורה וחרוטה בלב הגוף

 

אני יודעת שאולי כרגע אני באבל כבד שהלכת פתאום

אבל אני יודעת שתמיד תהיה פה איתי

אתה תמיד תשגיח עליי שם

ואפילו לפעמים תרד אליי לחלום

אני יודעת שתלווה אותי שאתחתן ביום מן הימים

ואני יודעת שתהיה נוכח בחדר יולדות שאכרע ללדת בעתיד.

ואני יודעת שתשגיח על כל ילדיי שאלד

ואני אספר להם כמה מדהים היית. וכמה אתה עדיין מדהים, כי אתה לא אינך. אתה נמצא כאן.

אני אספר להם איך הענקת לי את הכיפה הירוקה שלי שלבשתי כל קידוש

איך הייתי צוציקית ששואלת אם יש קידוש על האש הערב.

איזה נשיקה הייתי נותנת לך בבטן

ואיזה תמונות צילמת אותי

ואיזה בובות היית קונה לי.

ואיך הייתי נעמדת על כיסא שהייתי בת 5 כדי להגיע לגובה שלך

ואיך הייתי נרדמת עלייך אחרי שנרדמת אחרי שהיינו אוכלים ארוחה

ואיך אהבת לפנק אותי

ואיך תמיד התגאית בכל ציון שלי. הכל טוב בשבילך. 

איך אף פעם לא נתת לי ללכת בלי כמה שקלים בכיס למקרה שאהיה צמאה בדרך הביתה

איך היית נותן לי ללבוש את הבגדים שלך שהייתי מנקה אצלכם

ואיך לא אהבת שאני בוכה אבל תמיד נתת לי להוציא דמעות שאני איתך.

 

ובעיקר איך תמיד הייתי דוריני שלך

מהרגע הראשון עד לאחרון.

איך אף פעם לא כעסת עליי ותמיד בירכת אותי בבואי אלייך. 

איך היית מביט איתי ועם אחיותיי בכל אלבומי התמונות הישנים

ומספר לי על משפחתך בדרום אפריקה ועל חוויות ילדות שלך.

אני זוכרת איך השקעת בכל כריך אצבעות שהכנת לי תמיד 

מהיותי קטנה ועד בת 18.

אני זוכרת איך בכיתה א' הגעת וצילמת את השכבה שלי בפורים

ואיך היינו ישנים על הרצפה שגרת בעיר שלי

ואיך אתה וסבתא נתתם לי את הברבורים שלי שהייתי בת כמה חודשים

ומעולם לא יכולתי לישון בלעדיהם עד היום.

ואני לא מתביישת בזה אני ישנה עם זוג בובות ברבורים. 

 

ישנם כל כך הרבה רגעים שיהיו נצורים בי לתמיד ולא יעזו להישחק.

אני יודעת שאני רציתי וציפיתי שתהיה איתי ביום חתונתי שאתחתן

ואני יודעת שאני מתתי שתראה אותי יולדת לך נין ראשון.

אני יודעת שקיוויתי וציפיתי ורציתי בכל ליבי

אבל ל-ה' היו תוכניות אחרות.

 

אבל אתה תהיה שם.

אתה תראה אותי מתחתנת

ואתה תראה אותי מביאה לך נין ראשון

ואתה תהיה שם ותראה את כל זה. 

כי אתה תמיד תהיה איתי

לא משנה איפה אגור

ועם מי אחיה

ואיפה אהיה 7\24. 

אתה תמיד תהיה שם

תשגיח עליי

תשמור עליי

תאהב אותי

תחבק אותי

ותלטף אותי.

 

לנצח תהיה שם עבורי

ואם לא בגוף אז תמיד בנפש.

אתה תמיד כאן

ואתה לעולם לא תעזוב אותי

כי הבטחת לי

ואני לא שוכחת את ההבטחה

ואתה לא תפר אותה.

אתה תמיד תהיה כאן.

 

ואני שמחה שעברתי 18 שנים מופלאות ומדהימות ביותר איתך

שזכיתי להכיר בן אדם מדהים וסבא אדיר

שלא ידע מהו מעשה רע

ולא ידע להגיד שיש רע באדם

אדם שאהב לארגן טיולים ולהכיר את הארץ

ולמצוא את כל הסיפורים בשבילי

 

אני יודעת שקשה לי לא לבכות כרגע

אבל אני אפסיק לבכות שאשלים עם זה.

 

אני אוהבת אותך סבא יקר שלי

מקווה שאתה אוהב אותי גם מלמעלה.

גם בתור מלאך.

דוריני שלך 3>

 

אחרי שנולדתי ואחת התמונות הראשונות שלי איתך

דוריני קטנה של סבא



סבא אוכל איתי כריך



אני ואחותי הקטנה עם סבא שהיינו ילדות




ובראש השנה לפני שנה וחצי

עשינו סלפי חמוד

ואני אוהבת את התמונה הזו הכי בעולם



 


שמי המלא הוא

דורין חיאטי טאוב

ואני בת גאה ביותר להוריי

בתיה טאוב ואברהם חיאטי

ונכדה הכי גאה בעולם הזה

לסנדרה ומשה טאוב.

נכתב על ידי , 26/7/2014 03:13   בקטגוריות אופטימי, שחרור קיטור, פסימי, סיפרותי, סבא, גאווה עצמית, הערכה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 28




6,259
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady_Isabella אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady_Isabella ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)