לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיומנה של נערה מנצחת




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

ידיעות אחרונות מאשימים נערה באונס שלה.


לעורכת חסרת הבושה של ידיעות אחרונות,


אני מקווה שאת גאה בעצמך על ההתבטאות הדוחה והמאשימה שלך.

אני מקווה שאת גאה בכך שעשית מנערה צעירה אשמה באונס שלא באשמתה.

אני מקווה שיאשימו אותך בדיוק כמו שהאשמת אותה בצורה חסרת רחמים לפני כל עם ישראל.


אני מקווה שתאבדי את המקום שלך ב-"ידיעות אחרונות"

ושלא תמצאי מקום עבודה בתור עורכת עיתון לעולם.

מקווה שזה יהיה העונש לפחות המינימאלי שתקבלי.

כי מבחינתי ?

מגיע לך לשבת בכלא 7 שנים כמו האנס שהרס לבחורה הצעירה את החיים !


עורכת חסרת רגשות תאמרי לי,

את בכלל יודעת מה זה לקפוא תחת אנס ששועט עלייך ?

את יודעת מה משמעות המשפט וצמד המילים "אנסו אותי" ?

את יודעת מה זה להיות בצד הקורבן ?

לדעתי לא.

כי אם כתבת מילים כאלה מזעזעות על קורבן תמים של אונס ברוטלי ביותר 

אין לך שמץ של מושג מה זה להיות בצד הזה. 


קורבן אונס לא תמיד תצרח.

קורבן אונס לא תמיד תבין מה קורה לה.

קורבן אונס תקפא כי השוק עצום.

קורבן אונס *לא* אשמה !


אני לא מבינה איפה החמלה שלך בתור בן אדם ?

איפה הרגש והאמפתיה לנערה שחייה נהרסו ?

איפה הבושה שלך ?!


את לא עורכת עיתון.

את אדם נורא שבייש נערה שנשמתה הושחטה בפני כל המדינה.

אני מקווה שאת מרגישה בושה על המעשה שלך.

אני מקווה שיורידו אותך מהעיתון ושלא תמצאי עבודה בתור עורכת באף מקום.

אני מקווה שיפרסמו את השם שלך ויביישו אותך כפי שביישת את הנערה.

אני מקווה שיתקפו אותך במילים חדות ולא במעשים שתרגישי כמה זה נורא להיות בצד הנתקף.

כי את לא יותר מבריון מאחורי מחשב בעיתון מפורסם.


ותגידי, אם היא הייתה צורחת ?

אם היא הייתה מתנגדת ?

אם היא הייתה נלחמת ?

עדיין היית מאשימה אותה ?

מבזה אותה ככה ?

מפנה אצבע לכיוון שלה בהאשמות ?

או שמא רק המתנגדות והבורחות ראויות לפאר שכזה ?


אני התנגדתי.

אני צרחתי.

אני נלחמתי.

שלוש שעות צרחתי בתוך דירה.

ואף אחד לא שמע.

ואף אחד לא הגיע.

גם אני אשמה ?

גם אני הזמנתי את זה ?

גם אני לא בסדר ?


גם אם היא צרחה והתנגדה ונלחמה

וגם אם לא.

אין לך שום זכות בעולם להאשים אותה במעשה כה נורא

בפני כל עם ישראל.

תשמרי את הדעות הפרימיטיביות והנוראיות שלך לעצמך.

ותעשי לארץ הזו טובה ותעלמי מהרדאר.


כי עיצבנת הרבה קורבנות אונס שהתנגדו

וגם שלא התנגדו.

כמוני. 

 


 

Lady_Isabella

 

נכתב על ידי , 11/10/2014 02:11   בקטגוריות אונס, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי: 

בת: 28




6,259
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady_Isabella אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady_Isabella ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)