לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיומנה של נערה מנצחת




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הרגע הזה שמי שתקף אותך מבקש סליחה


לפני שנה וחצי נאנסתי.

3 פעמים.

מה שהיה שם ?

כל אחד יקרא לזה אונס.

פשוטו כמשמעו.

 

לפני שבועיים בערך הגעתי למצב

שאני מדברת באפליקציה מטומטמת אך יעילה

עם מישהו שקרא לי בכינוי מסוים בטלפון שלו.

שיחה מעניינת על דברים היו ועברו ללא שמות

עלה נושא כואב ביותר

מסתבר ?

שהבן אדם הזה מכיר את החלאה שתקף אותי.

 

מפה לשם ?

החלאה העולמית הזה מבקש סליחה דרכו.

אומר שזה לא היה פירוש נכון

זה היה רק משחק

אני לא הבנתי את הכוונה.

 

אה כן ?

לצרוח שתפסיק ותעזוב אותי זה משחק ?

לא.

זה בעיות שליטה חולניות ולהיות בן של זונה.

 

אין דרך אחורה

אין סליחה

אין מחילה

אין שכחה

נקודה.

 

מה שאתה עשית היה רק משחק לטענתך.

אבל הבני זונות האחרים שאנסו אותי אשמים בהחלט כי הם כאלה.

אה... אוקיי

הם כן אשמים ואתה לא כי צרחתי בדיוק אותו דבר שתעזוב אותי ?

לך תזדיין.

 

האשמה והכאב והסבל אוכלים לך את הלב ואת הנשמה מבפנים 

וזה מה שמחזק אותי ומקיים את הנקמה שלי בכל יום שעובר.

ואני זו שצוחקת לך בפנים.

אולי אני לא ממש התגברתי על המקרים הנוראיים האלה

אבל וואלה

הנקמה שלי יותר מתוקה מדבש טרי על טוסט.

 

מצידי תמשיך להירקב ככה עם האשמה

אני זו שניצחה את כולכם

אני זו שהולכת להרוס אתכם

ואני זו שאוודא שלפחות שניים מכם

הולכים לשבת בפאקינג בית כלא !!!

 

Lady_Isabella

נכתב על ידי , 8/12/2014 03:02   בקטגוריות אונס, נקמה, אופטימי, אקטואליה, ביקורת, פסימי, שחרור קיטור, לך תזדיין, סליחה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 28




6,259
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady_Isabella אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady_Isabella ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)