לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מיומנה של נערה מנצחת




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הרשמה ללימודים


עשיתי צעד גדול ואני מאוד מתרגשת

נרשמתי סוף סוף ללימודים שרציתי (:

 

קצת פירוט :>

נרשמתי לקורס בניית ציפורניים במכון נחשב אצלי בעיר

שכן אני חובבת מאוד מושבעת של טיפוח הציפורן

ואני מרגישה את הדרך למימוש השאיפות שלי (:

אני מרגישה טוב עם ההרשמ הזו ללימודים

ואני מאוד שמחה ובטוחה בעצמי 

ואני יודעת שיהיו לי תקלות בדרך אבל

אין זו סיבה להרים ידיים

ממשיכים למרות הקושי כי לא מוותרים על מה שאוהבים !

 

ובנוסף, אני מרגישה את הדרך שלי עולה מעלה בכל מובן

אם זה בחיים האישיים

חיי האהבה

הלימודים הקרבים

קשרים חברתיים שיצרתי במקומות שונים

עבודה שאני מתקדמת במציאתה

והדבר הכי חשוב זה שאני מתחילה סוף סוף

להתגבר על מחסום הכתיבה האיום שהיה לי

אושר גדול עבורי ! 3>

 

אין דרך לתאר את התחושה הטובה שאני הולכת לישון איתה היום

אני שמחה ומאושרת שנטלים די כבדים ירדו ממני

אני שמחה שאני הולכת לממש שאיפות שלי סוף סוף

ולהגשים את החלום באיזשהו מובן פרוע (:

 

שיהיה לכולנו לילה שקט ורגוע

ורק הצלחה בהמשך הדרך לכל אחד !!

 

אוהבת המון 

Lady_Isabella

<3

נכתב על ידי , 17/7/2014 00:30   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, בית ספר, שחרור קיטור, עבודה, סיפרותי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 28




6,259
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLady_Isabella אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lady_Isabella ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)