לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2016

כיף #3


אתמול הייתי בים עם חברה בבוקר, היה ממש מצחיק. נשרפתי קצת בגב אבל לא נורא

בערב ישבתי עם שתי חברות בקפה, הסתובבנו בקניון. ואחרי זה נפגשתי עם חברה אצלה בבית. 

היו איזה שעתיים שהייתי לבד, וכל השעתיים חשבתי עליך. כשאני לבד זה קשה. 

זה גם גורם לי להבין ליד איזה חברים אני מרגיש לבד. 


נכתב על ידי הצרפתי הירוק , 9/10/2016 12:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כיף #2


אתמול הייתי בתל אביב עם חברים, ישבנו במסעדה והיה ממש מצחיק וכיף. ובצהריים הייתי באימון עם חברה והיה ממש אימון קליל וכיף.

מסקנה בינתיים-

Surround yourself with positive people and positive vibes. 

נכתב על ידי הצרפתי הירוק , 8/10/2016 14:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Not Gonna Dwell On That


טוב, מכיוון ששום דבר אחר לא עובד ואני לא מצליח לצאת מזה, אנסה משהו חדש-

כל יום אכתוב מה היה לי כיף.

אתמול היה לי כיף, יצאתי עם שתי חברות לרוטשילד והיה ממש מצחיק וכיף.

היו שניות שאפילו לא חשבתי עלייך

נכתב על ידי הצרפתי הירוק , 7/10/2016 13:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  הצרפתי הירוק

בן: 25




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצרפתי הירוק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצרפתי הירוק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)