לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2016


Don't Give Up

I Wont Give Up

I'm About to Give Up

Should I Give Up?

נכתב על ידי הצרפתי הירוק , 5/10/2016 19:37  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אתה לא יודע

אני בטוח שאתה לא יודע

אתה לא יודע שאני עדיין חושב עלייך בכל שנייה שעוברת

הייתי בפאקינג יוון וכל מה שחשבתי עליו זה עליך

ואני בוכה כל יום ובכל שנייה שעוברת אני עוצר את הדמעות

כי כל מה שאני עושה זה לחשוב עלייך

וזה לא פייר

וזה פשוט לא פייר

זה לא פייר

כי אני לא מבין למה ואני לא מבין איך

זה לא משהו שאני רגיל אליו זה לא משהו שאי פעם קרה לי

ואתה המשכת הלאה באותה שנייה

אתה כבר בטח לא זוכר אפילו איך קוראים לי

וזה מגיע לך כי אתה בן אדם טוב

אתה בן אדם חכם ואתה בן אדם מושלם

ואני נשארתי כאן שלד של בן אדם

שארית קטנה ממה שהייתי פעם

אין שמחת חיים

אין אנרגיה

אין הנאה

אין כיף

ממלא את עצמי בסטוצים חסרי משמעות

ואלכוהול ללא תקנה

וזה הכל כדי לנסות להימלט מעצמי ומהמחשבות עליך

נכתב על ידי הצרפתי הירוק , 4/10/2016 04:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  הצרפתי הירוק

בן: 25




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להצרפתי הירוק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הצרפתי הירוק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)