לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

היקום שלי.


משמעות החיים, היקום וכל השאר. לפחות על פניי.

Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2017

קר לי.


נמצאת בארץ זרה. קר פה, רוח חזקה. לפני יומיים אפילו ירד שלג אצלנו.

שמעתי על הסגירה מחבריי הבלוגרים ישירות ונכנסתי כדי לראות בעצמי. כבר כחודשיים לא עיינתי באמת בבלוגים, בעיקר כי סגנון החיים שלי השתנה בצורה דרמטית (ואולי על כך בשנה הבאה בישראבלוג הבנויה?). קשה לי עם זה. רגעים מרכזיים בחיים שלי מתועדים פה, החל מגיל 12 (אם כי לא בבלוג הזה ברוב, בבלוגים שנמחקו וגובו).

המעבר שלי לטבעונות, האהבות הראשונות שלי, הקשיים שלי עם האקסים ויחד עם זה התקופה המדהימה בזמן הזה - הלימודים בתל אביב. התיכון שלי שהיה דיי סבבה עד כדי דבר אחד...והחטיבה שהיתה לי בה תקופה מזעזעת, אבל היו בה פינות אור קטנות שתועדו.

 

מה אעשה? 

אתחיל לגבות הכל?

ואולי...אולי דווקא כן מדי פעם זה טוב להשליך את העבר. הרי אני מיומנת בהשלכת חפצים ויצירה של סביבה שהיא מינימליסטית בשבילי.

זה כבר אחליט כשאחזור לארץ הסופ״ש.

 

נתראה בימים אחרים, שיהיו בתקווה טובים יותר :)

נקודה.

נכתב על ידי , 7/12/2017 09:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צל לילה ב-21/3/2019 08:02
 





18,558
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 20 פלוס , החנונים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנקודה במרחב-זמן. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נקודה במרחב-זמן. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)