לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל כך הרבה אנשים , וכל כך קצת בני אדם .


*** רק להתרוקן כדי להיטען מחדש ...ולנשום לרווחה ולחכות לחיוך שיעלה כמו זריחה ***

Avatarכינוי:  * פאזל אנושי *

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

אדם לאדם זאב , או זאבה (?)


אדם לאדם זאב , או זאבה .
שניהם קרועים בין רגשות , חששות או בין שנאה לאהבה.
יש בתוך כל אדם שני זאבים .
אחד רשע , ואחד עם חיוך על הפנים.
כששני ההפכים זה בזה נלחמים ,
המנצח הוא זה שהאכלת אותו יותר במשך השנים .

 

 

_____

_____

 

קטע ישן שכתבתי.

למרות התמימות שחייתי בה אז , המילים מקבלות לפעמים משמעות גדולה יותר רק בגלל אותה התמימות .

 

פאק איט אול . קול

נכתב על ידי * פאזל אנושי * , 29/8/2012 15:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אתה יודע שאתה חשוב לי.

הכי חשוב לי .

פשוט נועדנו להיות חברים טובים , ולא יותר מזה.

אני מצטערת.


 

 

נכתב על ידי * פאזל אנושי * , 28/8/2012 15:23  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תנו לחיות לחיות .


זה לא נקלט . זה פשוט לא נתפס לי.
שהטרנד החדש , "המגניב" החדש זה להצטלם עם חתול או כלב כשאתה מרים אותו מהזנב ,

ומחייך לחברים בתמונה כדי לקבל לייקים ותגובות " איזה גבר " .
מה איזה גבר ??? מה ???
ממתי התעללות בבעלי חיים , ואם יש לציין היצורים היחידים הטהורים בעולם שלנו , זה נהיה כזה מגניב ?
במיוחד שכחתולה מייללת מרוב כאבים , או הכלב מפוחד עם העיניים העצובות האלה .
ושאנשים שורפים בע"ח , או מרביצים להם עד שהם מתים ביסורים ........
רק לחשוב על זה והלב שלי נשרף .
נשרף בגלל החראות האלו שצריכים להיכנס עמוק עמוק לכלא .
ואם שואלים אותי ,
שיאכלו מכלי אוכל של בע"ח בונזו , ויהיה סביב הצוואר שלהם רצועה , וכשרוצים להרים אותם שירימו אותם דרך התחת .
שם בהחלט הם ימצו את הגבריות שבהם .
ברצינות ... איך אפשר ? אני באמת תוהה .
ואיפה הלב בכל הסיפור הזה ? הדבר הזה...שפועם ... ומרגיש מידי פעם.
הגל אלימות הזה מטורף פשוט ... זה כבר לא גל . זה צונאמי .
דקירות כל יומיים , מכות פה , מכות שם , " הוא קרא לאמא שלי זונה " , " הייתי תחת השפעת אלכוהול..זה לא אני "
וזה פשוט לא נגמר ....
ומה הפעם ?




-

אתמול בלילה בסביבות השעה 22:00 יצאתי לריצה
וכשסיימתי את המסלול שלי , ראיתי ילד בן 14 זורק אבנים על חתולה ונקרע מצחוק .
ואז הלכתי אליו ונעמדתי לידו עם מבט עצבני בעיניים והוא מסתכל עליי ואומר לי
" מה את רוצה " - ואמרתי לו שאני מסתקרנת אם זה יצחיק אותי גם כשאני אזרוק עליו אבנים .
ולמי יותר יכאב , לו או לחתולה .
ואז הסטייל האמיץ שלו נשפך על האספלט . והוא הבין את הרמז "הדק" .

 

-


כל פעם שתתקלו במקרה כזה , תעיזו - תיגשו ותפנו לאותו אחד \ אחת .

אל תהיו כלי לאדישות .


לבני-אדם שבניכם , אם יש לכם זמן , ואפילו שעה ביום - צאו להפגין אהבה .
תנו לחיות לחיות , ועמותות אחרות לעזרה לבעלי חיים נטושים \ עברו התעללות \ פצועים  וכו' :
( אגב , בכל עיר יש מספר מספר מוקדים , זה מתחלק לפני איזורים בעיר עצמה , כדי שתמצאו את הנקודה הכי קרובה אליכם הביתה )
סניף גלבוע -  050-6539439
סניף חיפה - 052-4720307
סניף טבעון - 050-3199395
סניף תל אביב - 03-5228371
סניף ירושלים - 02-6449595
סניף הרצליה - 054-4497795
סניף רמת -גן - 03-6967394
סניף חולון -  052-4891491
סניף רחובות - 08-9460135
סניף חדרה -  054-4428904
סניף באר שבע -  054-4428904

תבררו , תשאלו , תנסו ...

מתוך ניסיון - זה שווה הכל !
זה יעשה לכם כל כך טוב על הנשמה , ותצילו חיים שלמים ....
לפעמים מה שרק צריך , זה לדעת להושיט יד ..

 

 



נכתב על ידי * פאזל אנושי * , 27/8/2012 06:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אבסורד.


ברצינות...

אחרי מחשבות מעמיקות , וחפירות לעצמי במוח הקטן שלי -  שוב הגעתי לאותה מסקנה ( מקסימה יש לומר... )

יש כל כך הרבה אנשים , וכל כך מעט בני אדם ...

ובכנות ..

להיות בן-אדם אצל חלק מאיתנו זו שאיפה , ולחלק מאיתנו זו המחמאה הכי ענקית שהם יכולים לקבל.

( וזו אולי המחמאה הכי ענקית שאני יכולה לתת ... )

 

זה לא משהו שאמור להיות פאקינג בסיסי ?

איזה אבסורד.

 

נכתב על ידי * פאזל אנושי * , 24/8/2012 00:03  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התחלה חדשה .


התחלה חדשה .

כמו שכל יום הוא התחלה חדשה .

זה תמיד עושה תחושה טובה.


אין לי סיבה ממשית למה פתחתי את הבלוג.

אולי כדי לפרוק כדי להיטען מחדש.

וגם אולי גם לומר את מה שבא לי להגיד. פשוט לכתוב ופאק איט אול .


אני מאמינה שכשאני אתגייס אני אסגור את הבלוג.

( 18.11.12 )


נו טוב , שתהיה דרך חדשה , ויצאו מכאן רק דברים טובים .חיוך

 

 

נכתב על ידי * פאזל אנושי * , 22/8/2012 09:12  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , פילוסופיית חיים , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל* פאזל אנושי * אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על * פאזל אנושי * ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)