לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Vampire lover



Avatarכינוי: 

בת: 26

Skype:  Yovel_franko 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

הודעה


היי קוראים לי יובל ואני ממש אוהבת לכתוב 3:


כמו שאמרתי אני מתנצלת על שגיאות כתיב מראש ואני אשמח לעצות לשיפור.


אני אפרסם את ההקדמה עכשיו, ואם תאהבו אני אעלה מחר פרק , ואלי גם פוסט דמויות עם תיאורים למעוניינים.


תהנו.


ושכחתי לציין שהעיצוב יהיה מחר או מחרתיים פשוט אני מהאייפד והמחשב בתיקון 


 


 


ואני לא באמת אוהבת את ברני אבל אני לא אכחיש XDמוציא לשון

נכתב על ידי , 26/8/2012 22:32  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

104
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדינוזאור_סגול אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דינוזאור_סגול ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)