לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Vermilion Designs*

בת: 11





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

שלום! :)


טוב, אז אתם בטח תוהים אם זהו עוד בלוג עיצובים בישרא. אז התשובה היא כן.
אבל - בבלוג שלי לא יהיו עזרים. ורמיליון מיועד בשביל עיצובים, באנרים (קטנים וגדולים) ומשחקים נטו. כך שמי שרוצה עיצוב מוזמן לבקש :)
אממ... פוסט ראשון יעלה ברגע שאסיים להכין אותו, שזה עשוי לקחת כמה זמן כי בכל זאת, בית-ספר.
אז לפני הכל, אני לני (Lenny) ואני בת 17.5 מאזור המרכז. אני מעצבת כבר למעלה מ4 שנים, והעיצובים שאני עושה הם הכי פשוטים ולדעתי, הם גם הכי יפים. אם אתם אוהבים את הדרך בה אני מעצבת, אתם יותר ממוזמנים להזמין ;)
בצד יש תיבת בקשות, שהיא בעצם מיועדת לבקשות לבאנרים מסוג מסוים - אופנה, חורף, ספרים וכו', בכל הגדלים כמובן.
נוסף על כך, יהיו בבלוג עיצובים להשלמה, חתימות,  ובאנרים לשימוש חופשי. כך שיש למה לצפות, ואני מקווה שתשארו איתי :)
אז עד לפעם הבאה -
לני.
חיבוק של הסוררת
נכתב על ידי Vermilion Designs* , 30/8/2012 14:44  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





83
הבלוג משוייך לקטגוריות: חידות ומשחקים , הדרכה ועיצוב לבלוגים , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVermilion Designs* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Vermilion Designs* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)