לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


But now I'm told that this life, and pain is just a simple compromise


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

Missing


הרגע הזה שאת מבינה שאת לבד, והכול כול כך ריק.


הרגע שאתם רוצים שיתנו לכם חיבוק, סתם ככה כי התחשק להם.


כשאתם חולים ומתנהגים אליכם חרא במקום לעזור ופשוט נמאס לכם מכול הבולשיט הזה.


הרגע שאתם מושיטים יד למקום ההוא ונדמה שאין מי שיעצור אתכם, ואז מישהו גורם לכם לעצור ולחשוב על זה, בהערה שנראת כו שטותית ופשוטה, ואתם מבינים.


הרגע שבא לכם לצעוק עד שאין לכם קול כי זה אמור לעזור.


הרגע שזה כבר לא מספיק.


כואב לי, אבל זה בסדר.


זה בסדר.


 


לכול אחד יש דרך משלו להתמודד עם העולם, אצלי זה להתנתק מהמציאות ולהמציא לעצמי יקום מקביל שבו הכול יפה ואין שם בעיות.


הבעיה היא לחזור.


 


ולפני שאתם שואלים..לא.


לא התעללו בי, לא קרה לי אסון, ואני לא בדיכאון.


אני פשוט ילדה שלפעמים קצת עצובה, עברה הרבה הצקות ביסודי ובחטיבת הביניים, שמרגישה בודדה גם כשהיא מוקפת אנשים.


שלא מרגישה שייכת במקום שבו היא נמצאת, וגם עם בעיות אמון באנשים.


 


 






נכתב על ידי , 1/9/2012 17:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג חדש


ואוו..אז זה..הבלוג העשירי שלי O.O

לרוב אני סוגרת אותם כי אני רוצה לשנות נושא, או אם אני כבר לא אנונימית שם (זה ממש חשוב לי).

את הקודם השארתי פתוח כדי לכתוב על היומיום ולהעלות תמונות של ציורים שלי אבל פה כנראה זה כנראה פשוט יהיה שיחרור קיטור.

כשאני חייבת לספר למישהו או סתם לכתוב, זה יהיה פה.

כול המחשבות שלי והרגשות..כי לא לשחרר פשוט כואב יותר.

 

אז נתחיל.

נכתב על ידי , 1/9/2012 17:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

מין: נקבה




42

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMisery Loves Company אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Misery Loves Company ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)