לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לא זמן לפסיקים


As I type I learn more about myself then I ever would have if I had

Avatarכינוי:  טרה-אומה

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2020

תשובות לשאלון השבועי


מהי אמת?
אמת היא שחזרתי לעצמי כשגיליתי שישרא בלוג חזר ,בחיי שזאת פעם ראשונה שאני משתמשת בפיצר של השאלונים!

מה יותר חשוב - האמתי או הטוב?
אמיתי יותר חשוב ,כי אין טוב כמו האמת היא מתגלה בסוף ככה או ככה!

האם ישנו משהו אשר נמצא בין האמת והשקר?
כן...כאילו לכל אחד יש את האמת שלו והיא לא בהכרח דומה לאמת של מישהו אחר,לקח לי הרבה שנים להבין את זה וזה מוזר לחלוטין שיכולות להיות כמה סוגים של אמת בו זמנית אבל זה נכון!

האם ישנו שקר אשר עדיף על האמת?
כן ,שקר לבן כמו אם מישהו נתן לך מתנה שלא אהבת במיוחד או לא רוצה להדאיג את הסבים וההורים אז לפעמים מוטב לומר שהכל בסדר.

האם ניתן לשקר כדי להגן על האמת?
מה?אולי במצבים מסויימים לא עולה לי משהו ספציפי כרגע..

אם כולם מסכימים שדבר-מה הוא אמת – האם יתכן שהוא שקר?
תלוי מי זה כולם,מזכיר לי סירטי בלשים על מקרי רצח שכולם היו בזירה וכולם מסכמים משהו בשביל שלא יתגלה הרצח,החיים הם גם קצת סרט.

האם עיוור צבעים אשר טוען כי השמיים אינם כחולים הוא שקרן?
לא,כמו שציינתי בתשובה אחרת כל אחד והאמת שלו לכן אם הוא רואה שמיים אדומים יכול מאוד להיות שבשבילו הם אדומים והוא אומר את האמת שלו.

האם שקרן אשר טוען שהוא שקרן הוא בעצם דובר אמת?
חחחחן כן!

כאן,טרה אומה שמחה לחזור לישרא
זה לגמרי הבית שלי!

נכתב על ידי טרה-אומה , 18/8/2020 23:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 20 פלוס , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטרה-אומה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טרה-אומה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)