לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומנה של ילדה ערביה

סלאם עליכום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

חזרתיני


שלום לחם סחבקים, ברוחים הבעים לבלוגי הצנועה כאן באום אל פאחם הרגואה לא הייתי בבלוג הרבה זמן כי התחלנו לתחנן את פגישתי עם אבי ביטר, אהובי הנצחי.

אהבתי אל אבי ביטר חלה קבר מגיל ינקות שאמי יישמיע לי את נעימוטיו בחדי שנרדם (אני ואחיותיי כפרה עליהן).

במהלח ההחנות לפגישה נפגש מבתי באסעף, אהובת חיי, עיוני, זו שממלה אותי כול יום בסמחה .

בניתי אליה בזמן המופע של אבי אהובי (אם הייתי אוהבת זחרים- מה שייתגלה לי לא נכון) , היא מיד חייחה אליי בנעימות ואמרה : "מסא אל חיר פאטמה" (ערב טוב פאטמה בספתיחם), ומיד עניתי :מסא אל נור אסעף" (ערב טוב לך אסעף בספתיחם), ומיד ידתי כי זו אתחלתו של סיבור אהבה מופלה.

אני לו יודעת מא עסה לי אתה זה באסעף. למען האמת, היא גם די זקנה, היא גדולה ממני ב 3 שנים שלמות, והיא קבר מוחנה לניסועים. בנוסף, גם יש לה פלולה ענקית על המצח, ומסיבה לא ברורה, זה ממש עוסה לי את זה (אני ממש מרגישה אש כשאני קרובה אליה).

אני לסבית. 
מילה אסורה (כשהיא בערבית) לדיבור, חשיבה, וביצוע באומל. אבא שלי בתח יחטוף ג'ננה אם אסבר לו את האמת ואימי תהפוך לג'חנון (יעני מג'נונה בסלנג המקומי שלנו).

טוב חבריה, זה התכציר של מעלולוטיי (מילה מעט מסובחת עבורי) בחודשים האחרונים.

זהו.

סלאם עליכום סחבקיי.

פיס אאוט בספתיחם.

פאטמה הגאה. מתברר.  

נכתב על ידי פאטמה גאה , 11/11/2012 13:18  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  פאטמה גאה

בת: 26




הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , גאווה , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפאטמה גאה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פאטמה גאה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)