לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  פוֹנד




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

דרושה המלצה...


שוב אני.

 

השפעת משככי הכאבים מתחילה לחלוף. הכתף שיצאה חלקית מהמקום לפני כמה ימים אומנם כבר מזמן חזרה למקומה הטבעי, אבל עדיין כואבת מעט. טוב, כנראה שלא מעט אבל כבר התמודדתי עם דברים כואבים יותר. אז בגדול הכול בסדר וגם חשק להתלונן על שטויות, גם אם בצחוק, כבר אין. מה שכן יש זה צורך למצוא עיסוק ליום-יומיים הקרובים, כי אני כבר יכולה לנבא לעצמי סופ"ש שלם של "מתחת לפוך" עם מינומום יכולת (ואם לדבר בכנות, אז גם חשק) לזוז. אז כאן, כאן אני צריכה קצת עזרה. אומנם לא כדי לפנות מעלי את ערמות הפוך או להביא לי תה מרווה עם לימון (למרות שאני לא אתנגד לאיזה תה מרווה עם לימון). אני פשוט צריכה המלצה על סדרה טובה. משהו על-טבעי, ומצדי שיהיו בא ערפדים או אנשי זאב, שדים או מלאכים או מכשפות. הכול מתאים.

 

אני פשוט צריכה להתנתק קצת מהמציאות, לשרוף כמה שעות הלילה ומחר, ואם לצפות במשהו אז עדיף כמה שיותר רחוק מהמציאות. sci-fi זה כמובן גם דבר מעולה, אבל לרוב פחות קליל ואני בראש לדברים קלילים כרגע.

 

 

אז, יש המלצות?

 



 

 

אגב, מישהו פה זוכר את "באפי"?

אני תוהה אם יש משהו כזה גם בימינו...

נכתב על ידי פוֹנד , 14/2/2014 21:18   בקטגוריות בריאות, שאלה לקהל, תלונות קטנות, טלוויזיה  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאיה ב-22/12/2017 02:08
 



שפמנון


אולי חלקכם מכירים את הסדרה הדוקומינטרית בעלת השם המעט מוזר "Catfish", כלומר "שפמנון". אני אישית, צפיתי קודם דווקא בסרט, שבדומה לסדרה מציג סיפור של היכרות אונליין עם טוויסט לא לגמרי צפוי. הסיפור עצמו לא מורכב בכלל: בחור מכיר בחורה דרך הפייסבוק, הבחורה נראית טוב, מעניינת, מוכשרת ומקסימה, הקשר דרך הפייסבוק והטלפון נמשך כמה חודשים עד שהבחור מגלה שהוא מדבר עם אישה נשואה בת 40 ולא עם נערת חלומותיו. השם, התמונות, חלק ניכר מסיפור החיים, הכל מתגלה כהמצאה אחת גדולה. מה אני כבר יכולה להגיד, זה עסק לא נעים בעיקר עבור הבחור שעליו עבדו עם חשבון הפסייבוק המזוייף, אבל זה גם מה שהופך את הכל למעניין יותר לצפייה. גם העובדה שמדובר בסרט וסדרה דוקומינטריים מוסיפה לעניין הזה.

במילה "קאטפיש" מכנים בסדרה ובסרט את הצד שיוצר את הזהות הבדויה ודרכה מרמה את הצד השני, ואני לא יכולה שלא לתהות האם גם אנשים שאני מכירה היו בסיטואציה "פישית" שכזו. למזלי, אני הצלחתי להתחמק מאחת, פשוט כי בדקתי קצת את הפרטים של הבחור שפנה אלי. הייתי אז בסוף השירות הצבאי שלי וקיבלתי מייל מבחור בן גילי. הוא טען שקוראים לו "אלון" או "אורן" או משהו מהסוג, שהוא קורא את הבלוג שלי ורוצה לדבר איתי, לקבל דעה נשית לגבי חלום מוזר שהוא חלם. החלפנו כמה מיילים, עד שבשלב מסוים כל העניין נראה לי קצת מוזר, בעיקר כי צורת הכתיבה נראתה לי די מוכרת. בדקתי את פרטי החשבון של המייל וראיתי שהוא רשום על שמו של בחור ששירת איתי באותו בסיס ואפילו היה איתי באותו משרד. החל מאותו רגע התחלתי לסנן את המיילים עד שהוא פשוט הפסיק לכתוב, אבל לא התעמתתי איתו פנים מול פנים. רציתי שהדברים יתפוגגו מעצמם, וזה בדיוק מה שקרה. עברו כמה שנים, הבחור הפך לאחד הידידים היותר טובים שלי ואפילו הזכרתי אותו כאן בבלוג כמה פעמים תחת הכינוי "ברברי", שאותו דרך אגב הוא הדביק לעצמו. לא ממש דיברתי איתו על ההתכתבות המוזרה הזו שהייתה לנו בזמן הצבא, רק פעם אחת כשדיברנו על היכרויות דרך הפייס, הזכרתי לו אותה. הוא הכחיש, אמר שבכלל לא זוכר שהוא עשה משהו כזה, למרות שזה בהחלט התאים לו באותה תקופה. עזבתי את הנושא ומעולם לא דיברנו על זה שוב, כך שעד היום אני לא יודעת מה הייתה הכוונה שלו. אם הוא רצה לעבוד עלי מתוך שיעמום, לצחוק עלי או להתקרב אלי, והאמת היא שזה גם לא משנה. היה מה שהיה וזהו זה.







שאלה קטנה לקהל הרחב:
מישהו מכם נתקל אי-פעם ב"קאטפיש" או אולי היה אחד בעצמו?
נכתב על ידי פוֹנד , 29/9/2013 16:41   בקטגוריות היה היה, טלוויזיה, שאלה לקהל  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ginger Ella ב-12/10/2013 08:30
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפוֹנד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פוֹנד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)