לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  פוֹנד




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

משימה בלתי אפשרית


במידה מסוימת זה ילדותי ובמידה עוד יותר מסוימת לא מקורי בעליל, אבל הייתי רוצה להכין רשימה של דברים לעשות, חסרי היגיון ככל שיהיו ולכאורה לא ברי ביצוע, ואז להגשים אותם ביום אחד או שבוע אחד או פרק זמן אחר, קצר ומוקצב.

 

לשחות עם דולפינים, להתנשק בגשם, לראות סרט בתלת-מימד, לטייל ביפן, לאכול קינוח במסעדה יוקרתית, להיות בשני מקומות בו זמנית, לצפות בסופרנובה... בקיצור, דברים בנאליים מהסוג, אותם אני לא באמת יכולה לבצע ביומיום מסיבה בריאותית או כספית או אחרת. דברים שבכל זאת אפשר לעשות אם רק מפעילים מעט את הדמיון ונעזרים לפחות בעוד אדם אחד, רצוי כזה שניתן לסמוך עליו ושניחן במידה מסוימת של יצירתיות.

 





 

אלה לא "החלומות הגדולים" שלי, אולי פרט לעניין של יפן, אלא רק כמה דברים שקפצו לי לראש תוך כדי הכתיבה של הפוסט. אם הייתי חושבת טוב-טוב על הדברים, כנראה הייתי מגיעה לרשימה שונה לחלוטין. ואולי לא... מי יודע?

 


ואיזו משימה בלתי אפשרית (מכל סיבה שהיא) הייתה מככבת ברשימה שלכם?

נכתב על ידי פוֹנד , 22/8/2013 19:23   בקטגוריות חלומות בהקיץ, מוזרות קלה, מחשבות בכתב רם, שאלה לקהל  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פוֹנד ב-24/8/2013 09:45
 



לוליטה


אחד הסרטים האהובים עלי הוא "לוליטה", ההוא משנות ה-90 ולא קודמו מהסיקסטיז. מודה שלא קראתי את הספר, ואני בהחלט מחשיבה את הדבר לחור בהשכלה האישית שלי, אבל צפיתי בסרט יותר מפעם אחת ובכל פעם מצאתי בעלילה עומק נוסף ומורכבות שלא ראיתי שם קודם. אני אוהבת עלילות שאפשר לנבור בהן ולגלות דברים חדשים בכול פעם, להבין טוב יותר או לפחות להבין אחרת את מהלך העניינים. אבל למרות שזה אחד הסרטים האהובים עלי, הייתי רוצה שיהיה לו remake, משהו עוד יותר עדכני. לפעמים אני אפילו חושבת שאני יודעת את מי הייתי רוצה לראות בתפקידים השונים, מי תהייה הלוליטה המושלמת לסרט המחודש, אבל הבטחון הזה נעלם די מהר. אחרי הכול, מי כבר יכולה להתחרות בלוליטה הג'ינג'ית של דומיניק סוויין?





ובכול זאת, לפעמים אני נתקלת בתמונה של בחורה צעירה עם לוק ילדותי אבל גם מבט, ואולי בעצם חיוך, מאוד ספציפי שאני אפילו לא מסוגלת לתאר במילים, ואני חושבת לעצמי "היא תהיה הלוליטה המושלמת". היא לא חייבת להיות ג'ינג'ית, היא גם לא חייבת להיות שחקנית, פשוט צריכה להיות לה אותה "לוליטיות" מובהקת ומשם קדימה לצילומים.


שאלה קטנה לקהל:
ולאיזה סרט אתם הייתם רוצים שיצא remake?
נכתב על ידי פוֹנד , 27/7/2013 22:01   בקטגוריות שאלה לקהל, מוזרות קלה, טלוויזיה  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איקס ב-6/8/2013 23:02
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפוֹנד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פוֹנד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)