לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  פוֹנד




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

היה היה לחץ


אז היה היה לחץ.

היה היה ועוד לא לגמרי נגמר, אבל הכוחות שלי נגמרים לאט לאט ובהתמדה מעיקה. בין מטלות ועבודות להגשה, בחינות אמצע והמוני חומרי קריאה, הבית נכנס לגל של שיפוצים וכעת כולו הפוך, מבולגן ובגדול מזכיר מעורת הומלסים. אבל כל זה שטויות, בקטנה כמו שאומרים. עיקר הלחץ דווקא הגיע מרצף המחלות: שפעת שתקפה את כל המשפחה, התקף לב שנחת על סבתא כמו משום מקום וגרר אחריו אישפוז של כמה ימים וצינתור שטפו טפו טפו הראה שיחסית הכל בסדר.

הימים האחרונים שלי עברו עלי בריצות: מכיתות הלימוד לספריית האוניברסיטה, ואז לבית החולים ומשם הביתה כדי לבשל ולסדר ולעשות שיעורים. ובאמת שזה לא בומבסטי, שלא לדבר על רחוק שנות אור מלהיות אחד הסממנים של סוף העולם, אבל זה מעייף ודי מורט את העצבים. אפילו יום ההולדת לי, שהיה אי-שם בין כל הבלגן הזה, בא וחלף וכמעט ולא הרגשתי בו. טוב, האמת היא שגם השאלה של אחת השכנות "האם מלאו לי עכשיו 22?" גמרה לו להיות פחות מורגש במובן החיובי ביותר. ככה שלא הכל רע. האמת היא ששום דבר לא רע באמת, רק מלחיץ ועמוס ומעייף.






אני צריכה להשלים שעות שינה.
לישון ולישון ולישון עד שאצבור את מלאי הכוחות שעבר דילול די מסיבי.
אוף, למה חופשת שבועות נראית כל כך רחוקה...
נכתב על ידי פוֹנד , 30/4/2013 17:16   בקטגוריות תלונות קטנות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פוֹנד ב-7/5/2013 22:14
 



עוד שנה לאוסף


צברתי עוד שנה לאוסף שנות החיים שלי,

לטוב ולרע (ואכן יש רע כי אני אישה טיפוסית שמנסה להכחיש בתוקף את עצם העובדה שהיא מזדקנת) שבכך.

 


 

עד כה המתנה המקסימה ביותר שקיבלתי הייתה גשם.
נכתב על ידי פוֹנד , 21/4/2013 13:59  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פוֹנד ב-30/4/2013 17:16
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפוֹנד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פוֹנד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)