לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Eat Me,Drink Me

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2014

כועסת


יש לי מן זעם באצבעות שמשתלט לאט לאט על כל הפאקינג נשמה אז אני מוציאה הכל על המקלדת

קצת עצוב, זה המקום הראשון והאחרון שאני מכירה בכל מה שנוגע לפריקת זעם

נמאס לי מזה נמאס לי מזה נמאס לי מזה

 

יש בי כעס על העובדה שאני לא הולכת לראות אותך כלכך הרבה זמן עכשיו,
דווקא עכשיו.
לעזאזל שנת שירות
לעזאזל אהבה
לעזאזל אקסים מפגרים

 

לעזאזל הכל

אני לא מצליחה להסביר את העובדה שאני מתפרקת פה

אני לא מצליחה לספר כלום בלי להשמע מגוחכת ומתרצת

 

אני מרגישה כאילו אני מנסה להתקדם אבל בו זמנית דורכת לעצמי על הרגליים

 

נכתב על ידי Eat Me,Drink Me , 30/7/2014 01:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEat Me,Drink Me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eat Me,Drink Me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)