לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מים שקטים - סיפור בהמשכים


כשאנשים מצפים שתגיעי רחוק, שלא יתפלאו שנעלמת להם ...

Avatarכינוי:  מים_שקטים

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מים שקטים - פרק רביעי


הערת הכותבת: אם הצטרפתם לכאן עכשיו, מוזמנים לקרוא קודם את הפרק הראשון.

הוא קצר ויש עליו פידבק טוב, והוא יעזור לכם להיכנס לסיפור :)

 

 

תקציר הפרקים הקודמים:

גבי, שחיינית תחרותית בת 16 המתאמנת בפנימיית הספורט נצח-און, נפגשת עם הספונסרית שלה, אלכסנדרה. אלכסנדרה מציעה לה לממן את התרופות היקרות להן זקוק אביה החולה. בתמורה לכך, גבי תיאלץ להסכים להשתתף במחקר בו תקח סמים משפרי-ביצועים. גבי טרם קיבלה החלטה ואלכסנדרה מקציבה לה עד סוף השבוע לכך. בינתיים, פלג דנינו, שחיין בוגר, חזר מהמכללה בחו"ל כדי להתאמן עם הנבחרת לאליפויות הקרובות ושובו מפר את האיזון בפנימייה, ובייחוד מערער את קפטן הבנים, רועי.


 

פרק רביעי - מים מטהרים

 

 

 

פלג. גבי זכרה אותו, למרות שהפעם האחרונה בה הם התראו הייתה לפני שלוש שנים לפחות.

 

היא הייתה אז תלמידת חטיבה, נמוכה בעשרה סנטימטרים מגובהה הנוכחי ואיטית ומסורבלת במידה ניכרת. במילים אחרות, היא ממש לא הייתה קפטנית. אבל בין קירות אולם השחייה המשיכו לספר על פלג גם בהיעדרו. הוא היה כוכב מים בפנימייה כשהיה בתיכון, ולקספר נשבר הלב כשהוא עזב להתאמן בחו"ל. 

 

הנערים והנערות סביב השולחן בחדר האוכל בהו זה בזה ובצלחותיהם הריקות. שררה דממה שאיש לא העז להפר, גם לא בתנועה של כפית ביוגורט.

 

"מה קרה, קספר תלש לכם את הלשון כדי שתהיו דגים טובים ותשתקו?" אמר פלג, גירד את חזהו מבעד לגופיית הפסים והתיישב, דוחק מעט את המגש של רועי הצידה לכיוון המגש של קטיה.

 

"פלג, מה הולך אחי?" רועי אמר בקול רועד מעט והתכווץ במקומו, כמו מנסה לחמוק מהמגע של הסווטשירט שלו בזרוע החשופה והלחה של פלג.

 

"אחלה. Awesome, כמו שאומרים אצלנו במכללה בקרוליינה. מה הולך איתך?" אמר פלג ובלע נתח ענקי של חביתה שירדה בגרונו ככדור ונעלמה כעבור מאית השנייה.

 

"אחל..וסום גם." רועי התבלבל בלשונו.

 

"פשש... אחלוסום! זאת המצאה חדשה אחי. אכפת לך אם אימצתי?" אמר פלג ושלק שתי עגבניות שלמות בקליפה. "אתה גומר את הלחם?" שאל, וכבר גרר את סלסלת הלחם שהייתה מונחת מול רועי לכיוונו. "אגב, אין לכם איזה בית ספר?" אמר והעביר מבט פנורמי על יושבי השולחן, שעיניהם האדומות מכלור היו חסרות-מבע, זומביות.

 

הנערים והנערות הבינו את הרמז והתחילו להתפנות בזה אחר זה, קמים ממקומם ופונים להשאיר את מגשיהם בקצה חדר האוכל ומשם מזדרזים לכיוון בית הספר. רק גבי, שטרם סיימה את ארוחתה, נשארה בשולחן יחד עם פלג. היא ישבה ממולו, מגניבה מבטים חטופים לעברו מבעד לעפעפיה המוטים כביכול לכיוון צלחתה.

 

"ראיתי אותך מקודם." פלג לכד את מבטה האלכסוני ברגע של חוסר תשומת לב מצדה. הוא נגס בכריך משלוש פרוסות לחם עם קוטג' בקצב מעורר השתאות, "היית נהדרת. לא מאמין שאני אומר את זה, אבל אני מחבב אותך הרבה יותר מאת רועי, למרות שהוא קפטן."

 

פלג השתהה כדי לבלוע נגיסה אחרונה, מחה את שפתיו וסיכם בחיוך: "את תשחי רחוק."

 

לחייה של גבי הסמיקו, והיא פלטה רק "תודה רבה. אני צריכה להספיק לשיעור."


 היא קמה, רוקנה את מעט השאריות מצלחתה לפח בחדר האוכל והשאירה את המגש לשטיפה. משם מיהרה וצעדה לכיוון בית הספר התיכון. כשהגיעה, השער היה סגור ואיש לא עמד ברחבת הכניסה. השעה הייתה שמונה וחמישה, כך שכולם כבר נכנסו פנימה.

 

גבי עלתה במדרגות עד לקומה השנייה ופנתה בדלת הראשונה מימין. בכיתה ישבו כבר רוב תלמידי כיתה י"א, מפטפטים ומתכתבים על גבי מכשירי הסלולרי. אף אחד מהם לא העניק לה תשומת לב מיוחדת, מלבד בחורה עם קארה חום מתולתל שהבחינה בה ונופפה אליה בידה, מחייכת חיוך מלא גומות ומאיר.

 

 

בכל יום אחר גבי הייתה נרדמת עוד לפני שהמורה הייתה מתחילה לקרוא שמות.


אבל היום היא פשוט לא הייתה עייפה מספיק. הרי האימון נפסק עוד לפני שהתחיל. וחוץ מזה, היא הייתה מוטרדת.

גבי גררה כיסא והתיישבה בשולחן נטוש שבקצה הכיתה הרחוק מהלוח, לצד הקיר הקיצוני עם החלונות. היא התיישבה, מביטה בעצי התפוז שלבלבו בפרדס והיו בשיא פריחתם. קצות עליהם דגדגו את השמיים התכולים שענני כסף שטו בהם בשלווה.

 

הכול היה יפהפה, אבל גם מראה הנוף לא הצליח להשכיח מלבה את המילים שאלכסנדרה אמרה לה אך לפני שעה קלה. היא שמעה אותן בראשה שוב ושוב, מתנגנות כמו שיר שנתקע באייפוד על השמעה חוזרת.

 

 


 

 

 

"העיקרון של הומיאופתיה הוא די פשוט," אמרה אלכסנדרה. "במקום לקחת תרופה במינון גבוה, לבלוע, להזריק או להחדיר אותה לגוף בדרך כלשהי - לוקחים אותה במינון קטן מאוד. זה עובד בדיוק ההפך מתרופה שממצים אותה והופכים לגלולה. בהומיאופתיה, המרכיב הפעיל עובר דילול במים, ואז עוד דילול, וכן הלאה - עד שהוא נשאר במים באחוז מזערי ממש."

 

"אבל כל הקטע בתרופה זה המינון הנכון לגוף, לא? וזה אמור להיות מינון גבוה..." גבי תמהה.

 

"אז זהו שלא. יש כבר מחקרים מצטברים מהשנים האחרונות שמוכיחים שלפעמים מספיק מינון קטן מאוד, לאורך זמן, בשביל להשפיע על המערכת הפיזיולוגית."

 

"אז זה מה שאתם ב"ישראטק" מתכננים. להכניס לי סמים במינון נמוך."

 

"את קולטת מהר. זה בדיוק מה שנעשה. הריכוז, אמנם, יהיה יותר גבוה מהומיאופתיה - אבל עדיין, נמוך מספיק מכדי שלא יוכלו לאתר אותו בבדיקה."

 

"אוקיי. אז מהן תופעות הלוואי?" שאלה גבי.


אלכסנדרה לא השיבה מיד, רק התעסקה עם תיקה, שולפת מתוכו נרתיק קטיפה ומוציאה מתוכו זוג משקפי ראייה עם עדשות בסגנון חתולי. בראשה של גבי עברה המחשבה שהיא כלל לא ראתה אותה עד לרגע זה. אלכסנדרה הרכיבה את המשקפיים על קצה אפה, ואז אמרה:

 

"למה את מוטרדת מתופעות לוואי?"

 

"בגלל שאת מבקשת ממני לקחת סמים. ומאוד חשוב לי להיות בכושר טוב באליפות הקרובה, ובכלל."

 

"הו, את תהיי בכושר מעולה, יקירה."

 

"עוד לא ענית לי לשאלה."

 

אלכסנדרה החלה לאבד את סבלנותה. "לכל תרופה יש תופעות לוואי, זה נכון" אמרה, "אבל אל תשכחי שאני מדברת איתך, שוב, על מינון נמוך מאוד. המחקר כולו יהיה מפוקח ע"י צוות הפרופסורים המומחים של ישראטק רפואה, כך שאת צריכה להיות רגועה. לא ניתן לך משהו שיסכן אותך או את קריירת השחייה שלך. את יכולה לסמוך על המים המטהרים."

 

"ברור." גבי אמרה, מלאת ספקות.

 

"אז אני מבינה שזה כן?" אלכסנדרה אמרה ופנתה למני: "מני, החוזה סודיות נמצא עלייך?"

 

מני שלף נייר מקופל מדש הבלייזר הכחול שלו והגיש לאלכסנדרה. אלכסנדרה פתחה את ארבעת הקיפולים של הנייר ופרשה אותו על ברכה. היא סרקה את הנייר למספר רגעים, אז הרימה אותו והחזיקה בו למול פניה של גבי.

 

גבי החלה לקרוא, מכווצת את עינייה ומתאמצת לפרש את האותיות בעלטה:

 

כתב סודיות... הנחתם בתאריך... הריני החתומה מטה מאשרת כי התחייבתי לשתף פעולה במחקר הסודי של ישראטק רפואה ולקבל עליי את כל התנאים מטה ללא עוררין ותוך אמונה מלאה וציות למומחי ישראטק...

 

אחרי קריאה של שני משפטים ראשה של גבי החל לכאוב, שולח פולסים חשמליים כמו קדיחה חוזרת ונשנית של מקדח בקיר בטון מראשה אל עמוד שדרתה.

 

"אני... הייתי רוצה לחשוב על זה קצת זמן. לבד." אמרה לבסוף.

 

אלכסנדרה שמטה את הדף בחזרה לברכה והחלה לקפל אותו, מגישה למני, שהביט בגבי וליטף את סנטרו, קמט מחשבה מכווץ את גבותיו.

 

"אוקיי. מקובל עליי." אמרה אלכסנדרה. "אבל אני מצפה לתשובה סופית ממך עד סוף השבוע."

 

"אין בעיה." אמרה גבי.

 

"נהדר. אנחנו עוד ניפגש. את יכולה לצאת להמשך האימון, אני ומני נישאר כאן ונשוחח מעט."

 

האימון שלי בוודאי כבר נגמר, חשבה גבי לעצמה, אבל שתקה.

 

"ביי, סנדרה."

 

"ביי גבריאלה. דרישת שלום לאבא."

 

 



 

 

ראשה של גבי עדיין היה תקוע בחלון ובשיחה עם אלכסנדרה כשהמורה למתמטיקה כתבה ופתרה משוואות על הלוח. אחריה נכנסה המורה ללשון והציגה גזרות חדשות ואת יוצאי הדופן שלהן. אחר כך נשמע צלצול להפסקה, וכולם יצאו מהכיתה. גבי נגררה אחרי נחשול התלמידים היוצא, וצעדה כשפניה לשירותי הבנות.

 

בשירותי הבנות התאים כולם היו תפוסים. גבי נעמדה מול כיור פנוי ובחנה את עצמה במראה. שיער אדום ומתולתל, שהספיק כבר להתייבש ולהתנפח מאז שחתה בבריכה לפני כמה שעות טובות. אף ישר שדרש פילינג, שפתיים דקות ועיניים כחולות. בסך הכול היא הייתה מרוצה ממראיה. בסך הכול, אם מורידים את עניין הכתפיים הרחבות שהתפתחו מהשחייה. גבי ניסתה לכווץ את הכתפיים מאחורי הגב, להעלים מעט את נוכחותן, אך ללא הועיל. רק הקולות שרבו בראשה הצליחו להסית את מחשבתה לעניינים דחופים הרבה יותר.

 

מה הבעיה שלך פשוט לשקר לכולם ולקחת את הסמים של ישראטק רפואה? זה הסיכוי הכי טוב להציל את אבא...

 

לא! תסרבי להצעה של אלכסנדרה. את חייבת להיות כנה עם עצמך, עם קספר ועם הנבחרת ולהתאמן נקייה...

 

"גבי, הכול בסדר?" הנערה עם הקארה החום המתולתל שנופפה לה בבוקר נראתה לפתע במראה, עומדת מאחורי גבי, נמוכה ממנה כמעט בראש. "שלחתי לך הודעות בשיעור, אבל לא ענית לי." אמרה ופתחה את ברז המים.

 

"כן קטיוש, הכול מעולה. אני חושבת ששכחתי את הסלולרי בחדר..." אמרה גבי. זו הייתה קטיה ביגל, מתעמלת קרקע בנצח-און. רק את הראש שלי אני לא מצליחה לשכוח בשום מקום, חוץ מבמים, הרהרה גבי.

 

כשהבינה שקטיה בוהה בה ומצפה שתשמיע את קולה, שאלה לבסוף: "מה נשמע איתך?"

 

"אני בסדר, בסדר. נשב ביחד בצהריים?" אמרה קטיה וחיוך חידד שתי גומות בלחייה.

 

"אממ... האמת שאני לא אוכל."

 

"למה?" שאלה קטיה ומיד ענתה לעצמה, נזכרת, "אה. את בטח הולכת לבקר אותו."

 

"כן. סורי."

 

"סורי על מה? אני מצטערת, בחיי שפרח לי מהראש. טוב, אז נתראה כבר." אמרה קטיה והתקדמה משם, הולכת לייבש את ידיה. רגליה הדקיקות פסעו בעקמומיות אל המכונה כשנשמע צלצול.

 

קטיה יצאה מהשירותים וגבי יצאה אחריה ונכנסה לכיתה. בדיוק שנייה אחרי שהתיישבה המורה לספרות חלף בדלת. הוא הניח את תיקו על השולחן, הקריא שמות בעמידה ומיד פתח ספר מרופט בתשוקה כאילו הייתה זו חזייה של מאהבת. הוא החל לקרוא בקול נמוך, מתנגן. גבי ראתה בקריאה המתנגנת שלו אות לחזור להביט בחלון, ומשם, לצנוח אל הגהנום שרחש וגעש בתאים האפורים שבין אוזניה. אבל משהו הפריע לה הפעם.

 

"אוהב אני כשמכזבים! הכזב הוא הפריבילגיה האנושית היחידה על פני כל שאר האורגניזמים - כיזבת - ולאמת התקרבת! לשום כך אדם אני, שמכזב הנני."

 

גבי, שהמילים הגבוהות תמיד חולפות מעל אוזניה, מצאה את עצמה נוטשת את זווית הבהייה בחלון ומביטה בקשב במורה לספרות, שהמשיך להקריא:

 

"לשום אמת לא הגיעו בני אדם, כל עוד לא כיזבו תחילה תריסר פעמים. ואולי גם מאה ותריסר. ויש בכך משום כבוד. ואילו אנחנו אף לכזב לא נדע בשכלנו אנו! רשאי אתה לכזב לי, ואולם כזב על פי דרכך אתה, ואז על פיך אשקך."

 

הספר הזה... איזה ספר לומדים בכלל? השולחן של גבי היה חף מספר קריאה כלשהו, ורק מחברת עלומה ורב-שימושית נחה עליו, ואף היא הייתה סגורה. היא הציצה בשולחן שלידה. גלעד, שחיין עם שיער קצוץ בצדדים, אחז בעותק שנכתב עליו באותיות שחורות וצפופות: פ.מ. דוסטויבסקי - החטא ועונשו.

 

בינתיים, המורה לספרות האיט את קצב הקריאה, מדגיש בדיבורו כל מילה,

"הכזב על פי דרכך אתה - הרי זה כמעט טוב יותר מהאמת על פי האחרים: במקרה הראשון אתה אדם, אך בשני אינך אלא ציפור בלבד! האמת לא תברח, אולם מקור החיים עלול להסתם."

 

 

מקור החיים עלול להסתם, המילים הדהדו בראשה של גבי, מתאחדות עם הצלצול הבוקע מאי שם, קורא להפסקת הצהריים.

 

גבי אספה את תיקה וחמקה החוצה לפני כולם, חולפת על פני קטיה המתעמלת ועל פני נערי נבחרת השחייה שכבר התגודדו יחדיו ברחבה, מוכנים לחזור אל חדר האוכל לארוחה נוספת.

 

עלול להסתם...


היא חצתה את שער בית הספר, ואחר כך את השער החיצוני של נצח-און, דוהרת אל תחנת האוטובוס בדרכה אל בית החולים בו מאושפז אביה.

 


 


 

זה היה פרק מספר 4.

תגובות? דעות? אתם יודעים שאני תמיד שמחה לשמוע :) 

 

וולקאם לכל המנויים החדשים,

מוזמנים גם אתם להצטרף, ככה תתעדכנו ראשונים...

 

שלכם,

ז'ול

נכתב על ידי מים_שקטים , 2/10/2012 16:32   בקטגוריות נצח-און, מים שקטים, גבי, אלכסנדרה, רועי, אהבה ויחסים, בית ספר, סיפרותי, פסימי  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מים שקטים - פרק שלישי


הערת הכותבת: אם הצטרפתם לכאן עכשיו, ממליצה לכם לקרוא קודם את הפרק הראשון.

הוא קצר ויש עליו פידבק טוב, וזה יעזור לכם להיכנס לסיפור :) קריאה נעימה!

 

 

תקציר הפרקים הקודמים:

גבי, שחיינית תחרותית בת 16 המתאמנת בפנימיית הספורט נצח-און נקראת לצאת מהמים באמצע אימון הבוקר כדי להיפגש עם הספונסרית שלה, אלכסנדרה. במהלך הפגישה הבלתי צפויה, מתברר לגבי כי אלכסנדרה מוכנה לממן את התרופות היקרות להן אביה זקוק, אך זאת בתמורה לכך שגבי תסכים להשתתף במחקר ולקחת סמים משפרי ביצועים בעצמה...

 


 

פרק שלישי - פלג

 

 

 

"הומיאופתיה?" גבי תמהה. "זה לא הדבר הזה שהיפים לוקחים במקום לבלוע תרופות?"

 

"זו הגדרה מעניינת," אמרה אלכסנדרה בזמן שמני עשה כמיטב יכולתו להחניק את צחוקו. "ואכן יש אנשים שמעדיפים להשתמש בהומיאופתיה בגלל השקפת חיים קצת... היפית. אבל תני לי לספר לך למה הם עושים זאת, ואז תביני מה אני רוצה ממך בכלל."

 



 

 

באותו זמן ממש באולם השחייה, הנבחרת, שסיימה כולה את משחה השליחים המעייף ואת יתרת האימון שאחריו, התארגנה להליכה משותפת לארוחת הבוקר. הבנים והבנות התלבשו בסווטשירטים שבאו איתם ונכנסו לכפכפים בקצב מהיר שמונע על ידי קיבות מקרקרות מרעב.

 

רועי, קפטן נבחרת הבנים, התארגן גם הוא במהירות, אך בעיה ברוכסן של הסווטשירט שלו עיכבה אותו מעט. הוא לא הצליח לרכוס את הסוטשירט, עניין שהיה נחוץ לשמירה על חום הגוף בסיום האימון. רועי נאבק עם הרוכסן במשך דקה ארוכה, ומשהצליח, התחיל לדהור לכיוון שאר החבורה, שכבר עשתה את דרכה החוצה לכיוון חדר האוכל.

 

"רועי, חכה רגע." נשמע קולו של קספר בדיוק בשנייה שרועי עמד לצאת מהדלת.

 

רועי הסתובב אחורה להסתכל על קספר. הוא הבחין שלידו עומד בחור גבוה מאוד, מנומש עם זקן קצר וג'ינג'י, לבוש במכנסי ברמודה וגופיית פסים צמודה, שחשפה זרועות עם שרירים ארוכים ארוכים ונצמדה לבטן מרובעת ושרירית. ללא ספק, שחיין.

 

קספר סימן לרועי להתקרב אליהם. רועי פסע בחזרה אל קצה הבריכה, מתחת לקיר הלבנים החשוף. השעון הורה על שבע ורועי כבר פנטז על החביתה המימית של חדר האוכל בנצח-און. עוד קצת, עוד מעט... רועי ניסה להרגיע את בטנו הגוועת כשהגיע למולם.

 

"רועי, אולי אתה זוכר את פלג דנינו? פלג התאמן כאן עד גיל 19, ואז עזב לארה"ב ללמוד במכללה." אמר קספר.

 

"כן, בטח שאני זוכר." אמר רועי.

 

"היי רועי. אחלה משחה היום." אמר פלג ולחץ את ידו.

 

"הסתכלת עלינו?" רועי שאל.

 

"בטח. הברקת. כמעט כמו הבחורה שיצאה באמצע... איך קוראים לה?"

 

"גבי." אמר קספר, תוך שהוא מציץ במספרים ובשרטוטים שהיו משורבטים על בלוק הנייר הלבן שלו.

 

רועי העווה את פניו למשמע שמה.

 

"רועי, אתה אמנם קפטן נבחרת הבנים בפנימייה, אבל אתה יודע, עכשיו שפלג חזר לארץ הוא הולך להיות הקפטן שלנו בתחרויות הגדולות בחו"ל." המשיך קספר.

 

"ברור. כבוד הוא לי להתחרות איתך." רועי אמר ופנה לפלג.

 

"חכה חכה צעיר. מי אמר לך שאתה טס בכלל לאן שהוא?" פלג צחק.

 

רועי החוויר מעט והעביר משקל מרגל לרגל כדי להירגע.

 

"התחרות הבינלאומית הקרובה היא אליפות אסיה בשחייה," אמר קספר והתעלם מדבריו של פלג, שולח מבט רציני אל רועי. הוא הביט שוב במספרים ששורבטו על בלוק הנייר שלו. גם הוא וגם רועי ידעו שעוד מצפה להם עבודה רבה עד לאליפות. קספר סגר את בלוק הנייר, טומן אותו מתחת לבית שחיו. "לשם כמובן אנחנו מכוונים."

 

"ברור. ואחריה יש את האולימ..." המשיך פלג, אך קספר הצמיד אצבע לפיו והשתיק אותו: "ששש, אל תגיד את זה כל כך מוקדם. זה מביא מזל רע."

 

 

 



 

גבי יצאה מחדר המורשת של נצחיה זרקה בתחושה מבולבלת. מצד אחד, אלכסנדרה הספונסרית הבטיחה לה שתממן לאביה את התרופה היקרה שהוא זקוק לה כדי שיהיו לו סיכויים טובים יותר להחלים. מצד שני, אם היא אכן רוצה שאלכסנדרה תמלא את הבטחתה, היא צריכה גם להקריב משהו מעצמה. וזה לא סתם משהו שולי. מה שאלכסנדרה מבקשת ממנה זה לקחת סמים משפרי ביצועים, ומסתבר שיש לה ול"ישראטק" שיטה חדשה ומתוחכת לעשות כך מבלי להיתפס.

 

אז נניח שלא אתפס, חשבה גבי. נגיד שכל המדענים ורופאי הספורט, אלו שראו כבר הכול, הולכים באמת לפספס את המים המטהרים ואיש לא יעלה עליי שאני לוקחת חומרים אסורים באופן שיטתי. אז מה? זה עדיין לא הופך את זה למוסרי. ואם אני קובעת שיא או מנצחת כשאני לוקחת את המים. האם זה השיא שלי, או שזה השיא של הסם?

 

גבי פסעה בין כרי הדשא הירוקים אל עבר הבניין הראשי, בדרכה לארוחה. נערים ונערות כבר יצאו מחדר האוכל עם תיקי גב על גביהם, בדרכם לשיעור הראשון. בפנימיית "נצח-און" זה עבד כך שמתאמנים ולומדים במקביל. אז אחרי אימון הבוקר המוקדם כולם עברו לכמה שעות רצופות של לימודי בית-ספר. השגרה הייתה אינטנסיבית, ואסור היה לוותר או להזניח דבר.

 

כשהיא נכנסה לחדר האוכל היא מצאה מיד את חבריה השחיינים. הם היו גבוהים ורחבים מספיק כך שלא היה ניתן לפספס אותם, בטח לא כשהם ישבו ביחד בקבוצה. גבי אספה מגש מתחילת התור לקבלת המזון, שהיה ריק לחלוטין בשעה מאוחרת שכזו, וערמה עליו צלחת אותה מילאה בשאריות האוכל שנותר, בעיקר חביתה, לחם וסלט.

 

היא התיישבה בקצה שולחן השחיינים והחלה ללעוס במרץ, משתדלת לקלוט שבבי שיחה.

 

"פלג דנינו חזר לארץ." אמר רועי ודחף פרוסת לחם מרוחה בריבה אל פיו תוך כדי דיבור.

 

"הוא עדיין מחזיק בשיא של ה-200 פרפר, אה?" אמר שחיין אחר, ששיערו היה ארוך באמצע ומגולח בצדי הראש.

 

"כן. אבל שטויות. אני אדיח אותו בהזדמנות הראשונה." השתחצן רועי. "מתערב איתך."

 

"הופה... מישהו פה מדיף הרבה מאוד ביטחון עצמי," קול של בחורה נשמע כשקטיה, שחיינית מנבחרת הבנות והחברה הנוכחית של רועי, הניחה יד על כתפו הרחבה והסניפה את צווארו. היא הסניפה אותו באיטיות מופגנת, כך שכולם ישימו לב לאינטימיות ביניהם.

 

"מה שאת מריחה זה כלור, קטיה," אמר רועי, "קשה לך לזהות פשוט כי יש את זה גם עלייך."

 

קטיה ורועי חייכו אחד לשני והתנשקו לעיני כל השולחן.

 

"ההזדמנות הראשונה זו אליפות אסיה, לא?" אמר דור, הטניסאי שדיבר עם גבי כשיצאה מהאימון והיה גם שותפו לחדר של רועי. גבי הבחינה כעת כי ישב בראש השולחן, אך הוא לא יכל לראות אותה ממקומו שכן הבחורים הגבוהים הסתירו אותה.

 

"ההזדמנות הראשונה היא למעשה אליפות ישראל." רועי ענה.

 

"ומתי זה יוצא?"

 

"בתחילת החודש הבא."

 

"ואחרי זה פלג הולך לתלות את המשקפת ולחזור בבושה לאמריקה." אמרה קטיה וצחקה, ראשה נשמט ומתחפר בפינוק בכתפו של רועי, שלא יכל לכבוש את חיוכו הצחור הרחב.

 

"אם זה תלוי בי, זה יקרה." אמר רועי. "אם זה תלוי בו - זה יקרה גם."

 

חלק האנשים בשולחן צחקו. אך הצחוק נקטע כעבור כמה שניות, כאשר מגש פלסטיק הוטח בשולחן, ואחריו נשמע צלצול של סכו"ם שנחת עליו בבת אחת.

 

"מה קורה אחים שלי?"

 

כולם, כולל גבי, הרימו את ראשיהם למעלה. נשמעו רק נשימות, כל הפיות נותרו חתומים. העיניים כולן הביטו בדמות עם נמשים וזקן ג'ינג'י, אשר הביטה בהם בחזרה.

 

 

פלג דנינו.

 

 

[לפרק הבא...]

 



 

 

עד לכאן הפרק השלישי,

דעתכם? :)

 

ברכות לכל המנויים שהצטרפו בפרק הקודם,

מוזמנים לעשות מנוי גם אתם...

 

שלכם,

ז'ול

 

 


נכתב על ידי מים_שקטים , 29/9/2012 19:03   בקטגוריות אלכסנדרה, גבי, דור, מים שקטים, נצח-און, קספר, רועי, סיפרותי, בית ספר, אהבה ויחסים  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
4,089
הבלוג משוייך לקטגוריות: ספורט , יצירתיות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למים_שקטים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מים_שקטים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)