לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

LoNg WaY To LiFe




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

היי (=


נמאס לי ובשקילה עליתי 350 גרם שזה יחסית משמח כי אם הייתי יורדת עוד היו מאשפזים אותי שוב://

 

מצד שני זה ממש חרא כי לא אכלתי יותר מ1600 כל השבוע וזה לא הוגן שעליתי בכלל .

 

1600 זה שמירה לא?

 

טוב בכל מקרה אני מנסה להתעלם מהמספר.

 

אני נראית שהשמנתי ,אני חושבת שאם היה לי מבנה אחר לא הייתי בכלל במצב הזה...

 

קשה להסביר את המבנה ...רגליים לא שמנות אבל....הן רחבות כאלה לא יודעת איך להסביר...

 

 


 


נכתב על ידי ReCoVeRy GiRl , 14/10/2012 22:05  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ירדתי יותר מקילו וחצי ואני מרגישה שאני רוצה עודדדדדד.

 

אני שוקלת כרגע קצת פחות מ48.

 

כלומר ביאמיי 17.4

 

נכתב על ידי ReCoVeRy GiRl , 5/10/2012 21:43  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






 

 

מהמם לא?

 

ממש מושך ואטרקטיבי !! גם לך זונדה עושה את זה?

 

יופי בואו נתגבש כל נערות העולם ונהיה מופרעות אכילה יאייי

 

נמאס מהבנות שדוחפות תאף שלהן לה"א וממציאות להן אנה ,מיה טוב שלא סנטה קלאוס

 

זאת הפרעה,וזאת הפרעה קשה... זה לא צחוק ולא כל מי שהחליטה לרדת במשקל צריכה לשתף את כולן בחברה שלה אנה.

 

כי תשמעו משהו מאנורקסית אמיתית לשעבר ...

 

אין כזה דבר אנה .

 

אוהבת.

נכתב על ידי ReCoVeRy GiRl , 1/10/2012 20:57  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  ReCoVeRy GiRl

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , שונות , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לReCoVeRy GiRl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ReCoVeRy GiRl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)