לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


things change. and friends leave. and life doesn’t stop for anybody

כינוי:  Jess.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

3/2013

אני אוהבת את החג הזה


אני אוהבת אביב, את ההתחלה הזו של הקיץ. אני אוהבת ללבוש סוודרים עם מכנסיים קצרים.

אני אוהבת את החברות שלי שלמרות שבכל אחת מאיתנו יש משהו דפוק ומעצבן אנחנו נשארות ביחד ותמיד מצחיק לנו.

אני אוהבת את החופש הארוך הזה שנותן זמן להתרגל לשגרה של יציאות בלילה ושינה ביום. וכיף לי שערסים מפגרים מתחילים איתנו וקונים לנו שתייה חינם.

אני אוהבת את המשפחה שלי שעוזרת לי תמיד להשאר שפויה ולקחת דברים בפרופורציות.

אני נהנת ללמוד למתמטיקה כל היום, למרות שחופש ולמרות שקשה ומעצבן, כי אחר כך אני יודעת שאני אצא וארקוד וכל הלימודים ישתלמו לי.

אני אוהבת אותך. להתעורר לידך משנ"צ ולהשאר ככה במיטה "אבל ג'ס רק עוד חצי שעה".

אני אוהבת את המשפחה המקסימה שלך ואיך שהם מקבלים אותי וגורמים לי להרגיש הכי שייכת.

 

אז שיהיה חג שמח וקייצי לכולנו ♥




נכתב על ידי Jess. , 25/3/2013 17:20  
הקטע משוייך לנושא החם: חג שמח!
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJess. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jess. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)