לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

It's a little bit funny, this feeling inside


I'm not one of those, who can easily hide


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2017

ובפועל ?


ניסיתי לכתוב שהמציאות שלי חרא אבל הדף קפץ


שוב ניסיתי לכתוב


וזה היה על אנגלית


אז מחקתי ובסוף החלטתי שוב לנסות


כתבתי


אבל מחקתי


 


אני יוצרת אותה


ויצרתי חרא מציאות


נכנעתי לחרדות שלי


אני מלקה את עצמי


 


ישבתי בבית


הלכתי לעבודות הלא נכונות


או יותר נכון לא הלכתי


 


מה אני בכלל יודעת


אולי גם עכשיו הכל יקרה מהתחלה


הייתי היום בראיון עבודה


בחיים לא התחלתי בכל כך הרבה מקומות עבודה


כמו בחמישה חודשים האחרונים של החיים שלי


 


מה הלך פהההה


 


הכל התבלגן


אני חייבת לסדר את זה


התחלתי, סידרתי כמה ענינים


שיצילו לי את התחת מהפדיחות של עצמי


 


שוב במקום לדבר על רגשות עברתי לפרקטי,


וכשהתחלתי להכנס לכואב עצרתי


ומחקתי


כסעמק


 


זה כואב מדי


גם ככה יש כזה חנוק בחזה למעלה


למרות שדווקא היה בוקר טוב


 


פעם ראשונה שהייתי בהתלמדות 


בתקופה הארוכהה הזאת


שלא רציתי לברוח


לסיים כמה שיותר מהר


לרוץ


עכשיו


מיד וכמה שיותר מהר


 


בפועל, מיהרתי


ורצתי


אבל לא כי רציתי


מרצון הייתי נשארת


אבל הלכתי להתמודד עם פחד אחר


והלכתי לעבודה שבדיוק התחלתי ובדיוק התפטרתי ממנה 


לקחת את הכסף ולהחזיר את המפתח שאפילו


 


לא יצא לי להשתמש בו


 


אבל זה בסדר 3>


 


כי אני לא צריכה להיות שם


שם לא


במקום החדש? אני מקווה :)


 


 


 


ולא בפועל ?

נכתב על ידי , 7/4/2017 15:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



You're so much better than that


הלבן מפחיד אותי.

אני אמורה למלא אותו פתאום במילים שאני לא מצליחה אפילו לחשוב בראש

מנסה לשבת בנוח,

שמתי עלי סמיכה

נהיה לי חם

 

הורדתי

אין לי אוויר

לפני זה פתחתי חלון

והינה אני כאן

 

שומעת מוזיקה מחזיקה את הפנים

מנסה

לא מספיק.

אני מלקה את עצמי

 

אתה בחדר

הוא בחדר

אני לא יודעת אם לדבר לעצמי

או אלייך

 

שמתי את הסמיכה שוב

 

 

 

 

נכתב על ידי , 7/4/2017 15:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני כאן.

זמן אחרי אבל אותו מקום.

אולי נמוך יותר.

נמוך יותר

 

 

נכתב על ידי , 7/4/2017 15:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 27




קוראים אותי
3,377
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , גאווה , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לles אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על les ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)