לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Reflection of who I supposed to be



כינוי:  בין כל הבלגן נמצאת אני

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

חג האהבה


טוב אז, בפוסט הקודם סיפרתי על מישהו, נקרא לו ד' לצורך העניין. 


את ד' הכרתי דרך חברים באיזה מקום בעיר, לא חשוב ממש הפרטים. התחלנו סתם ככה לדבר וגילינו שיש לנו הרבה במשותף. הוספתי אותו בפייסבוק והמשכנו לדבר שם. מיום שלישי יצא לנו לדבר כבר הרבה יותר ממה שיוצא לי לדבר עם חברים קרובים שלי, גיליתי שהוא הטעם שלי בהכל, במראה, באופי, בהתנהגות. פשוט הכל. 


אתמול ידיד של חברה שלי היה באיזו צעדה בעיר והוא הזמין אותנו. ידעתי שגם ד' אמור לבוא אז החלטתי ללכת רק כדי לפגוש אותו. ישבתי קצת איתו ועם החברים שלו (שגם אותם אני מכירה אגב, מאותו המקום והם גם נחמדים) אבל לא היה לי מצב רוח טוב כל כך. הוא ניסה לעודד אותי אבל זה לא עזר, זה רק עיצבן אותי עוד יותר. התעצבנתי עליו ובטעות שרטתי אותו (יש לי ציפורניים נורא ארוכות). חברה שלי ביקשה שאני אלך איתה לרגע לאנשהו, וכשחזרנו ראינו שד' והחברים שלו מתכוונים ללכת. 


נהייתי עצובה בגלל איך שהתנהגתי אליו, ונהיה לי רע עם עצמי על זה. כשחזרתי הביתה ראיתי שהוא מחובר וביקשתי סליחה. 


דיברנו עוד הרבה, וכבר קלטתי שיש לו משהו אליי מעבר לידידות. שאלתי אותו אם יש מצב שהוא יבוא היום להיפגש איתי ועם כמה חברים, והוא אמר שהוא יבוא אבל רק בשבילי. העניין הוא כזה, ד' גר בצד השני של העיר וביום שישי יש אוטובוסים פעם בחצי שעה בערך ורק עד שעה מסויימת, לבוא ביום שישי מקצה אחד של העיר לקצה השני זה חתיכת סיפור. 


הוא ממש חמוד, והוא כל הזמן קורא לי בכל מיני כינויים כמו קיסה וסונצה וזאייקה (הרוסים שבינינו יבינו, לישראלים- עימכם הסליחה, זה יוצא מוזר לתרגם את זה). אני לא הולכת לקחת את זה מהר כמו שהיה עם האקס, אני רוצה לראות מה ייקרה ולאן זה יתקדם, אבל בכל זאת נחמד שיש מישהו כזה חמוד לידי. 


עריכה 10:26:

טוב אז נפגשנו, ומסתבר שבמציאות ובאחד על אחד הוא הרבה יותר נחמד וכיפי מאשר בפייסבוק. ישבנו מ-5 עד סביבות 10 ודיברנו, פשוט דיברנו. היה לי כ"כ כיף איתו. 

בסופו של דבר התיישבנו על איזה ספסל בחוץ והסתכלנו על הירח ועל כמה שהוא מדהים, הוא אמר לי "פעם, כשהייתי קטן, מאוד רציתי לגעת בירח. את יודעת מה אני רוצה יותר מזה?" 

הסתכלתי עליו במבט הכי תמים שלי ושאלתי אותו "מה?"

הוא הסתכל לי בעיניים ואמר "אותך"

ליטפתי את הלחי שלו, ולפני שהבנתי מה קורה הוא בא ונישק אותי. איזה מתוק. 

אני יודעת שאמרתי לעצמי לקחת את זה לאט, ואמרתי לו את זה גם. אנחנו נראה כבר מה יהיה, אם נרצה להיות ביחד או לא, לתת לזה סיכויי או לא. 

מה שאני אוהבת בו, זה שבניגוד לפעמים קודמות שהתנשקתי עם מישהו, הוא לא אמר לי ישר שהוא אוהב אותי. הוא אמר לי שהוא לא יכול להגיד שהוא אוהב אותי, אבל הוא כן מרגיש אליי משהו. וברצינות שאני שמחה שהוא אמר לי את זה ולא שהוא אוהב אותי. 


נכתב על ידי בין כל הבלגן נמצאת אני , 3/8/2012 15:55  
הקטע משוייך לנושא החם: טו’ באב-חג האהבה
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,407
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבין כל הבלגן נמצאת אני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בין כל הבלגן נמצאת אני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)