לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Reflection of who I supposed to be



כינוי:  בין כל הבלגן נמצאת אני

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2012

ירח


"כשאת מסתכלת על הירח את מקשרת אותו לזיכרון, כשאני רואה אותו אני מקשר אותו להרגשה"


תמיד ידעתי שאני בן אדם של לילה. בלילה אני יותר אנרגטית, חיובית, נחמדה ולא פעם אמרו לי שהבעת הפנים
שלי מתרככת ונהיית יותר עדינה ולא אגרסיבית.


מאז ומעולם אהבתי את הירח. הייתי מבלה שעות בתור ילדה קטנה בישיבה במרפסת והסתכלות עליו. אהבתי לראות
את הירח כשהוא עולה לשמיים, צבעו מתחיל להיות אדום, בהדרגה הופך לכתום וצהבהב, עד
שלבסוף מקבל את גוונו הלבן החיוור.


אני זוכרת לילות ללא שינה בהם הייתי מביטה על הירח במשך שעות.


אני זוכרת את הרגעים העצובים בהם הייתי מתיישבת במרפסת, מביטה על הירח ובוכה.

אני זוכרת ירח מלא, לבן. מהסוג שאני אוהבת.


"כשהייתי קטן רציתי להגיע לירח, אבל את יודעת מה אני רוצה יותר?"


"מה?"


"אותך"


זה הזיכרון הראשון שעולה לי לראש כשאני מסתכלת על ירח כזה. רגע מושלם, רגע שנמשך כבר כמעט כחודש. 

ירח אדום. גם זה מתקשר אצלי לזיכרון מתוק. 

אני מסתכלת על ירח וחושבת עליו. על כמה שטוב לי. אני יכולה להתנתק מהעולם שסביבי ולבהות בירח. שום דבר לא קיים יותר. 

נכתב על ידי בין כל הבלגן נמצאת אני , 31/8/2012 22:22  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,407
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבין כל הבלגן נמצאת אני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בין כל הבלגן נמצאת אני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)