לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sevas Tra


Throw you stones, do your damage, your worst / And your best, all the world is a judge / But that doesn't compare / to what I do to myself / When you're not there


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

3/2013

אם כבר הוא בראש שלי, אז למה לא לכתוב עליו


אולי זה יעזור. אני לא חושבת שזה יכול להזיק..

 

"אז בוא ותזכיר לי, 
איך לשכוח אותך 
בוא ותזכיר לי, 
איך לשכוח ממך…כי 
כלום לא עוזר לי, 
כלום לא עוזר לי, 
כלום לא עוזר לי לא " / קייטלין רייטר

 

 

אז הוא עדכן שהוא במערכת יחסים ביום שבו החלטתי להפרד מחבר שלי.

אז עכשיו לא רשום לו שום דבר. וחשבתי שכבר הפסקתי להכנס לעמוד שלו.

אבל הינה, נשברתי.

 

מאז שהתחלתי לקחת כדורים נוספים בערב אני לא זוכרת אף חלום.

אבל אני ישנה חזק וחבר שלי אמר שהפסקתי לדבר מוזר ולזוז מתוך שינה.

אה, כן... לא נפרדנו. אבל על זה אסור לי לדבר.

ואז לפני כמה ימים, התעוררתי בבהלה כי הוא הופיע לי בחלום.

 

לא אשקר לעצמי ואגיד שאני כבר לא רוצה אותו. שלחשוב עליו לא מעלה לי חיוך,

שאני לא מרגישה שום דבר כשמזכירים אותו, שכבר לא חולמת על חיים לצידו.

 

אבל הפעם המוח התגבר על הלב. אני יודעת שאני לא רוצה להיות איתו.

נוציא רגע את חבר שלי מהתמונה. רק בשביל להסביר. כי נוכחותו די בולמת כל מציאות אחרת.

הבן אדם הזה פגע בי. הבן אדם הזה ויתר עליי, וזה כואב מכל מכה.

הוא ניצל אותי, השתמש בי, שיחק בי, גרם לי לעשות דברים שלא באמת רציתי.

וככל שאני מדמיינת אותו יותר - שולח לי הודעה, לבדוק אם אני פנויה ואותי - לא שולחת שום דבר חזרה

כך אני יודעת שהמצב לעולם לא יקרה.

הבן אדם ויתר.

 

 

אז אני נכנסת לרשימה הארוכה של בנות שהיו איתו

והוא נכנס לרשימה הארוכה של אנשים שלא האמינו בי ועזבו.

הרשימה שכנראה אף פעם לא תיסגר.

 

 

כאילו שמונה חודשים בהם לא התראינו לא שינו שום דבר.

נפגשנו פעם אחרונה לפני חודשיים. עוד מעט שנה מאז שהכרנו.

זה לא נותן מבט אופטימי מדי אל העתיד...

אבל זה כל מה שנשאר לי.

לתת לזמן לעשות את קסמיו.

 

רק הזמן.

נכתב על ידי Corpus Vile , 31/3/2013 20:01  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




יום הולדת שמחAvatarכינוי:  Corpus Vile

בת: 32




1,476
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לCorpus Vile אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Corpus Vile ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)