לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Live while we're young

החיים שלי נראים מאוד פשוטים מהצד .. חיים רגילים של נערה מתבגרת . רק שלי ? לי יש סגנון מיוחד , כזה שמתעצבן מכל דבר , כזה שצורח על העולם , כזה ששם פס פשוט על כל דבר . אני מהסוג שאוהב להיות לבד ולשמוע מוזיקה , אז איך זה בא לידי ביטוח בחיים האמיתיים ?


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

10/2012

תשובות לשאלון השבועי


בעקבות המקרה של אמנדה טוד - שהתאבדה בגלל בריונות רשת, בדקי עם עצמך מה את עושה או מוכנה לעשות ברשת. האם פתחת פעם דף פייסבוק כדי לרדת על מישהי? אם כן על מי ואיך הוא/היא הגיבו?
חס וחלילה

האם עשית לייק או הגבת בדף פייסבוק כזה?
לא היה כזה .

חשפת פעם פרטים שלא היית בטוחה לגביהם למישהו שלא הכרת?
אפעם .

איזה פרטים את נותנת על עצמך ואילו בשום אופן לא תיתני?
בעיקרון מה ששואלים
לא יותר מידי , תמיד צריך לשים גבולות

האם הבלוג שלך ידוע לחברים שלך?
הבלוג היה אמור להיות לקבוצה סגורה ..

האם את נפגשת עם אנשים מהבלוג?
לא

איך את בודקת אם מישהי שאת לא מכירה מהאינטרנט היא מי שהיא טוענת שהיא?
אני מדברת איתה , הרבה
שואלת עוד אנשים עם מכירים אותה


קראת על הסיפור של אמאנדה טוד? אם כן מה היית מייעצת לה לעשות במקרים שהיא פירטה שהובילו לבריונות רשת?
להתלונן , יש מספיק אגודות להתלונן אליהם

ולדבר עם אותם אנשים שהציקו

האם קרה לך מקרה שהבהיל או הציק לך ברשת?
אני הקפצתי משטרה לילדה שרצתה להתאבד , מנענו את זה בסוף אבל היא נענשה

נכתב על ידי LOl24\7 , 16/10/2012 14:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  LOl24\7

בת: 25

תמונה




212

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLOl24\7 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LOl24\7 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)