לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

4/2013

עצמאות-לא רק להאבד לכולם ...


עשר סיבות טובות לצאת לחגוג בעצמאות :


 


1.הזדמנות יחידה  למצוא בין האנשים חברים שלא ראיתם שנים.


2.להרגיש סופר מריו כשמישהו ניסה לרסס על חבר שלו ברחוב וניצלת.


3.לראות בדרך הופעה של יובל המבולבל ולצחוק על הבדיחות קרש.


4.לגלות קצת מקומות בעיר שלך שלא ידעת שהם קיימים כשאתה הולך לאיבוד.


5.הזדמנויות חד פעמיות לראות אנשי שלג מהלכים.


6.לגלות אוטובוסים בוגדים בתחבורה וחוסמים מעברים למכוניות.


7.פתאום הכל נראה ידידותי לסביבה . במקום להבהל מערס עם סכין , נבהלים מערס עם ספריי.


8.לראות קופסה כחולה באמצע הכביש שהעירייה הדביקה עלייה שלט "שירותים ציבוריים".


9.להרים פיסת ניילון מהרצפה לפח ופתאום להרגיש אדם טוב שכל מנקה רחובות היה מודה לו על העזרה הרבה.


10.למות מצמא ואז לפנטז שאתה מוכר בקבוקי שתייה קרים *~*.


 


טוב אז ככה היה העצמאות שלי ...זה התחיל בתחנה ראשונה אצל סבתא עם המשפחה , כשרציתי לצאת נזכרתי שפעם אחרונה שיצאתי מהבית בחושך , לבד ובדיוק החליטו לכבות את האורות בחוץ(אני והמזל שלי) איזה מטורף הוריד לי את הלב אז אחי הגדול ליווה אותי.


פגשתי את החברות שלי איפה שקבענו . אחר כך נאבדתי עם מישהי - זאת עצמאות !

סתם לא , זאת הייתה באשמתי , ברוב טיפשותי אמרתי להן להתקדם וחמש דקות אנחנו באות , איך שהרמתי את העיניים מהפלאפון ראיתי יותר מידי ראשים.


זה היה מדהים לראות את המאבטחים נזהרים מאנשים שנכנסים לקניון עם ספריי. כבר דמיינתי שיחה כזאת


"נשק ?"


-"כן" 


"ספריי ?"


- "לא"


"אתה יכול להכנס ..."


הקניון הפך למקלט מריסוסים.


יותר מאוחר כשכבר מצאנו כולם את כולם הלכנו לשבת כמה דקות במקום בחוץ , איזה עשר בנים אולי שנתיים מעלינו הקיפו אותנו (באותו הרגע הבנתי למה חברה שלי הציעה שנתרחק משם) ואחד אמר "היי בנות ...לרחם או לא לרחם ?" לא היה אכפת לי מהספריי , חג והכל אבל הם חייכו בצורה מלחיצה ואיך שהם הקיפו אותנו כמו חבורת כרישים הרגיש לי לא נוח. חברות שלי התחילו לגמגם , אני שתקתי וכבר התכוננתי לעמוד באמצע כדי לחפף אותם משם ואז אחד שאל אותי "נו , מה את אומרת ?" המשכתי לשתוק ,כי אם הם מחכים לתחנונים מבנות אז שיחפשו מישהו אחר. "עזוב אותם , מסכנה , היא נראת לי מפחדת..." הוא אמר לחברים שלו כשראה ששתקתי. הם התחילו ללכת ואז אחד מהם זרק מילה שעיצבנה אותי בצורה מטורפת . לא רציתי להסתבך עם אנשים שאני לא מכירה ולעשות בלאגן אז העדפתי לחכות שילכו וזהו.


עד שהתייבשנו מכל הקצף חייב להיות כמובן הלא קשורים שעוברים צועקים "חג שמח !" והורסים את כל התקווה להכנס הביתה יבשים.


אז בסך הכל ... חג עצמאות שמח לכולם ! מקווה שנהנתם בחג הזה (:


וסתם שאלה אליכם לאוירת החג , איזה צבע מעדיפים ? כחול או לבן ??


 


 









נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 16/4/2013 01:12  
הקטע משוייך לנושא החם: ישראל בת 65
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)