לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

6/2013

Meeternt


"אז מה ? זה מין תחביב כזה לדבר עם בנות בטויטר למרות שאתה יודע שלא יצא לך מזה כלום ?"


"תאמיני או לא , יצא לי מזה חברה"


"חחח איזה בולשיט"


"טוב נו , ידידה . אבל זה היה יכול להיות"


"אני בטוחה"


" (: "


"מה סמיילי ? תספר ת'סיפור"


"היינו מדברים באינטרנט ופעם כשיצאתי עם חברים לאכול הייתה שמה מישהי מוכרת לי"


"תן לי לנחש , זאת שדיברת איתה"


"לא , מישהי אחרת , אני עד עכשיו לא יודע מאיפה היא מוכרת לי אבל לידה הייתה זאתי שדיברתי איתה,זיהתי אותה ממש במקרה"


"חחח איך זה היה לעזאזל ? 'היי , זוכרת אותי ? המלך45 ' "


"חחחח לא -_- "


"חחח אז ?"


"האמת חבר שלי יצא הגבר , הוא זה שהלך לדבר איתה ועם חברות שלה ומאז היא וחברות שלה רגילים להסתובב איתנו ועם חברים שלנו"


"ואחריי שבוע היא נעלמה."


"יאפ...אבל זה היה אחלה שבוע של ידידות מופלאה !"


 


 


חלק מהתכתבות תקופתית ראשונה שהייתה לי. (זה בערך אחריי איזה חודש.)


כן , שבוע של ידידות אבל הוא היה רק במקריות לגמריי 


בכל מקרה ,למרות שזה לא נראה ככה אני ילדה מאוד זהירה בעיניין , בייחוד בצ'אטים יותר מאשר בתגובות וכ'ו , כי בשיחות צ'אט זה יותר מהיר וקליל וגורם לפיזור הדעת וברגע אפשר בלי לשים לב לדבר יותר מידי.


מעולם לא האמנתי בהיכרות דרך האינטרנט , ולמרות כל ההתקדמות של האינטרנט והשיטות אני עדיין מבוססת על אותם הסיפורים הפחות טובים שהיו בעקבות שיחות באינטרנט.


קשה לי לסמוך אפילו קצת על אנשים בצ'אטים , יודעים מה ? אני יכולה לדבר עם מישהו במשך חודשיים ואז פתאום להעלם. בעצם זה בערך מה שקורה כמעט תמיד . אני מדברת וצוחקת והכל אבל אז לביטחון האישי שלי אני יוצאת מזה לפני שאני יכנס חזק.קצת לא פייר מצידי אבל.


אה קטע מצחיק ,זה האתר היחיד באינטרנט שבו אני יכולה להרגיש שהבן אדם אמיתי ולא מאחוריי תחפושת.מוזר.


בכל מקרה , גם הקשרים הכי ידידותיים ושנראו לי הכי מדהימים דולגו כלא היו , כי אני חושבת שאינטרנט זה לא המקום להיכרות.לגמרי לא.


 


נ.ב - גם זה נפסק אחריי חודשיים.

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 12/6/2013 21:14  
הקטע משוייך לנושא החם: לפגוש אנשים מהאינטרנט
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)