לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

6/2013

נושא חם.


הנושא החם הזכיר לי שרציתי לשנות את הכינוי שלי :)


הכינוי שלי היה "בלוגרית :)" שפירושו ילדה שאין לה מושג מה זה בלוג אבל מנסה אותו בשביל לכתוב ובגלל שאין לה ממש רעיון לשם מקורי כי השעה שתיים בלילה  היא כותבת "בלוגרית" שנראה לה שם מאוד מקורי ושוכחת כל פעם להחליף אותו.


זה בערך למה קראו לי ככה.


עכשיו השם שלי הוא - ילדה ללא גבולות דימיון.


וזה ? 


כי אני ילדה שרוב החיים שלה הם סביב דימיון וחלומות , ואני בונה לעצמי עולמות בדימיון , ולדעתי דימיון הוא הדבר הכי יפה שנוצר , היה ויהיה אי פעם.


(דרך אגב זה מזכיר לי משפט של אלברט אנשטיין - ""דמיון חשוב יותר מידע, כי הידע מוגבל אך הדמיון חובק עולם.")


זה מה שלדעתי מציין אותי ואם ביקשתם הסבר אז הסברתי :)


 


יום טופ (:

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 16/6/2013 19:53  
הקטע משוייך לנושא החם: מה משמעות הכינוי שלכם?
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)