לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

8/2013

חשבתם עם עצמכם על...


לפני הכל תענו לי על שאלה...


אם היה לכם אח בבית הספר שעשה בעיות ואז המנהל היה אומר לכם שהוא מזהיר אותכם מראש, שהוא שם עליכם שבע עיניים ושתיזהרו לכם... איך זה היה מרגיש ?


ואיך תרגיש כשמישהו אחר יעשה כמוך ורק אלייך הוא יטפל בגלל אח שלך? 


שעכשיו כל טעות קטנה שלכם לא תוכל לעבור כמו של השאר, כי יש לכם עסק עם המנהל, ואין ברירה, אתם חייבים לשמור על פרופיל נמוך, אחרת ? אחרת אתם עוד פושטק לבית משפחת אנערף...


 


אני אומרת את זה כי נאמס לי, נמאס לי לראות מישהו מחייך וברגע שהוא רואה כיפה שחורה לעשות פרצוף, נמאס לי לדעת שדודה שלי עברה חרא של חיים דפוקים והיא צריכה להתמודד עם ילדים שמתביישים במה שהם, שכמעט עוזבים את הדרך של אמא בגלל שאנשים שונאים אותם.


נמאס לי שיש מישהו שמציף שמועות והופך כל זבוב לפיל ואין לו מצפון כמה חיי משפחות הוא הורס, כמה הוא לא יודע מה הוא מדבר.


השנאת חינם בעם שלנו כלפיי החרדים היא רק סיבה שאנחנו ממשיכים להתעמת בעצמנו מאשר במי שבאמת רוצה לפגוע במדינה שלנו.


למה בכלל אנחנו כל כך עוורים מהתקשורת ??


לעזאזל תפסיקו לומר שהם אכזריים שיורקים על בנות, כי מתי ששמעתי בחדשות שמישהו דקר את חברה שלו לא אמרתי שחילוניים הם חיות מתעללות בנשים, וזה כי אני לא מכלילה.


אתם אומרים שהם לא משלמים מיסים ? כמה משפחות חרדיות אתם מכירים בשביל לעמוד ולהגיד שהם לא מנסים להשיג כל אגורה שחוקה בשביל לעמוד בקצב התשלומים ? 


משתמטים מהצבא ? בואו נודה שיש הרבה זמרים שלא עשו צבא מעולם, שהתקשורת ידעה יפה מאוד איך לכסות את העיניין הזה בשקט, כאלו שיש להם אלפי מעריצים למרות העובדה הזאת שגם הם לא תרמו למדינה בדרך הפיזית. (דרך אגב, דוד שלי חרדי נשוי  שהשאיר את אישתו והתינוק הפחות מבן חודש שלהם לבד בבית בזמן שהוא הלך להתגייס, זוכה להערכה קטנה ממני לעומת הדברים שמפיצים בחוץ)


 


 ובכן, מה הסיבה האמיתית שמשפחות חרדיות טובות זוכות כמעט כל יום לשמוע שהם לא צריכות לגור במדינה שלהם, לראות ילדים בני חמש-עשרה שבגלל שאבא שלהם זרק מילה רעה על החרדים נועצים בהם מבטים, שלא משנה כמה הם ישתדלו- כל עוד הם בבגדי השחור לבן האלה הם חלק מה"חסרי בושה".


אני אומר לכם את כל האמת... אם אני הייתי חרדיה, הייתי מראש מוותרת על יחס מכבד, הייתי מוותרת על מאמץ להוכיח ולהתאמץ בשביל מי שלעולם לא יראה את זה. או שפשוט הייתי משנה את דרכי מחרדיה לכל מגזר אחר, רק שאוכל לחיות את החיים שלי  עם פחות עיניים עליי, ורק אז הייתי קוראת לעצמי משתמטת, משתמטת ממה שאני באמת ובורחת לתחפושת שאחרייה העם לא מחפש את מזונו, אני אהיה אחת שמפחדת לעמוד ולקבל את ההטחות בפנים אחת שפשוט חיה בלי שבודקים כל צעד שלה ! זאת משתמטת. (אלו שמחייכים אליהם כי הם "לא מגדירים" את עצמם כחרדים).


 


אני חושבת שזה הרבה יותר מכעס על יריקה של חרדי ברחוב ואני חושבת שזה הרבה יותר מהחוצפה להעז לעשות הפרדה באוטובוס, אני חושבת שכל אלו רק סיבות להוציא כעס שהיה לכמה אנשים הרבה מאוד זמן, זה פשוט מרדף סיבות למה לשנוא אותם כשבעצם הסיבה האמיתית היא אף אחת מהם.  אלו רק סיפורים או תירוצים שפיזרו אותם כמה אנשים כשבעצם כל מה שעומד מאחוריהם זה הכעס על דבר אחד.  - דעה שונה.


 


יש אנשים שלא יכולים להתמודד עם העובדה שהם חיים בדעה שונה משלהם. 


ומפה מגיעה כל השנאה וכל ההטפליות, וכל האנשים שהם גרמו להם להפוך לעוורים ולהאמין שבעצם זה העיניין.


כל עיניין השנאת חינם הזאת זה בגלל הדעות השונות, ואני בטוחה ש20% מכל אלו שיוצאים בתירוצים נגדם אלו אנשים שבאמת האמינו שזה העיניין, שכל השטויות הקטנות האלה של "הדרת נשים"  והפרדות באוטובוס זה מה שבאמת הפריע לכתבים ולאלו שפילגו את המדינה ככה.


אנחנו עוורים וחסרי עצמאות עד כדי כך בשביל לא לראות שכל אלו תירוצים מצד אנשים שפשוט יש בהם שנאת חינם כלפיהם ? שהם לא יכולים לחיות עם העובדה שיש חלק עם דעה שונה ? חלק מהעם שלא מתבייש בדרכים שלו גם מול כל הגויים, שכל מה שאכפת לו זה שיראו שהוא יהודי, ויש את ה"ערב רב" הזה בתוכנו שפשוט רוצה להשתיק אותם ולהוציא אותם ממנו, מהסיבה שהם באמת גאים ביהודי שבהם, שהם מוכנים שכל העולם יראה אותם ככה בלבוש ה"יהודוני" הזה. 


אבל יש את החלק השמלאני הזה... זה שרוצה רק להשתיק אותם כדי שלא ימשכו תשומת לב, אלו שלא גאים ביהודים שהם, אלו שמפחדים ממה שיגידו עמים אחרים עלינו בגללם. אלו שבתוך תוכם יודעים שזאת הסיבה האמיתית שהם מנסים להעלים מקרבנו את התופעה החרדית.

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 11/8/2013 21:40  
הקטע משוייך לנושא החם: השד העדתי
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)