לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נוסטלגיה זה שם גדול ליופי גדול.


"כשאתה לא יודע בדיוק איפה אתה עומד, פשוט תתחיל ללכת."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2013    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

10/2013

זה לא הזמן למלחמות.


סטטוס שכתבתי בפייסבוק בעקבות כל כך הרבה תגובות שליליות וויכוחים בין אנשים על השמועה. אני לא אפרט כי אני בטוחה שרובנו נתקלנו בהם.

 

"לפעמים השוק מאובדן של אדם כל כך מיוחד גורם לך להתחיל לחשוב ללא סוף על כל מה שהיה נראה לך ברור מאליו...
רב גדול עזב את עולמנו ואני מרגישה זכות גדולה על כך שחייתי בדורו, וההמשך של עבודת ה'

גם במצבי ערעור אמונתי או כאב לב רק מוכיח לנו שאין שלם מלב שבור, שבתוכנו אנחנו יודעים ומרגישים את הקב"ה למרות המשבר...
יותר מכך אני לא חושבת שזה עיניין לעירוב פוליטיקה או אמירות כלשהם לאחר שאדם כל כך גדול עזב אותנו,

גם כי אף אחד מאיתנו לא צריך להעז בכלל לראות את עצמו ברמת שופט לרב ובייחוד כי יש כאלו שלרגע שכחו או אפילו לא ניסו להיזכר

בכל הטוב שעשה למעננו, וכמה אנשים לקח תחת חסות, הרגיע וחיזק...
אני לא יודעת הרבה וכמעט לא יודעת כלום,

אבל אני חושבת שעכשיו אנחנו צריכים הכי הרבה להתחזק

ולהמשיך בדרך שהרב סלל לנו אחריו ולא להתעסק בדברים טפלים שכמעט משכיחים מאיתנו את מה שבאמת חשוב.

ותמיד תמיד לזכור שבתור יהודים אנחנו צריכים לחזק אחד את השני ולא להלחם אחד בשני.
בעז"ה שנזכה לשלום בינינו קודם כל, ואז לעבודת ה',

כל אחד בדרכו שלו מתוך אהבה ואמונה אמיתית בקב"ה שהוא עושה הכל כדי שיהיה טוב לילדים שלו."

 

נ.ב לעורכים: מן הראוי לכתוב "הרב עובדיה נפטר" ולא "מת". 

 

 

נכתב על ידי ללא גבולות דימיון , 8/10/2013 18:41  
הקטע משוייך לנושא החם: הרב עובדיה מת
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




Avatarכינוי:  ללא גבולות דימיון

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , בלוגי בנות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לללא גבולות דימיון אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ללא גבולות דימיון ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)