לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוגה של סטודנטית לעתיד ללימודי עיצוב.

Avatarכינוי:  DesignCookie

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

3/2013

I'm Back!


התגעגעתם אליי? 

החצי שנה האחרונה הייתה עמוסה כל כך שהייתי חייבת לקחת הפסקה מניהול הבלוג. 

בין השאר, הספקתי כבר להיבחן לשנקר ולHIT (שבוע הבא 2 המבחנים האחרונים בHIT ואז סיימתי עם הסבל הזה סוף סוף!) ללימודי תקשורת חזותית ואני מקווה לטוב ומחזיקה אצבעות. אעדכן בהמשך לגבי התוצאות. 

ביחד עם זאת, התפנה לי יותר זמן, ועכשיו אני מוכנה ומזומנה להמשיך בניהול הבלוג העוסק בתחביב הכי גדול שלי - הלא הוא עיצוב גרפי ותקשורת חזותית. 

 

אז היום הבאתי לכם איור מפתיע- שימוש בבד לבד לצורך איור של המאייר Jacopo Rosati. הוא מספר באתר שלו שבעבר הוא נהג להשתמש רק במדיה ממוחשבת, אבל הוא השתעמם והחליט לפתח את הטכניקה המקסימה הבאה : 

 

 

 

 

ולמי שמעוניין, ממש פה אפשר לראות את תהליך העבודה שלו בלייב

(אני לא מצליחה להעלות סרטונים :( )

 

דרך אגב, אני רוצה לשנות את עיצוב הבלוג למשהו פחות זועק לעיניים ויותר נעים לצפייה, הצעות/הערות/הארות/דובוני גומי יתקבלו בברכה. :)

 

בברכת חג שמח ושבת שלום,

 

DesignCookie

נכתב על ידי DesignCookie , 30/3/2013 15:40  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,049
הבלוג משוייך לקטגוריות: ציורים ואיורים , אופנה , עיצוב תעשיתי
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDesignCookie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DesignCookie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)