לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוגה של סטודנטית לעתיד ללימודי עיצוב.

Avatarכינוי:  DesignCookie

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

4/2013

פורטרטים צבעוניים עם אריק ג'ונס


היי לכולם, 

 

השבוע האחרון היה על הפנים. 

קודם כל - בישרו לי שלא התקבלתי לשנקר (שהיו מבחניתי פסגת השאיפות שלי). וחבל. ממש התאכזבתי. כרגע אני במין לימבו כזה שבו אני לא יודעת מה לעשות עם עצמי. נראה מה יהיה. 

אח"כ הייתי חולה במשך שבוע וקצת ב2 דברים שונים והייתי על מיליון כדורים. 

ולכן לא יכולתי לצאת לבלות ביום העצמאות. 

ואז היה לי ויכוח ענקי ורציני עם החבר, שעדיין לא נפתר ולא ברור אם נוכל לפתור אי פעם. 

ואני עייפה ועצבנית ואין לי חשק לכלום. 

פשוט רע.

אבל אני ארים את עצמי. נראה מה יהיה. 

 

אחרי הפריקה האישית הזו, הנה מנת האמנות שלכם להפעם. העבודות של האמן הזה מעוררות בי סערת רגשות, הצבעוניות, והציור הריאליסטי ממש לצד העבודה הגראפית והצבעוניות העזה יוצרים שילוב שהוא מקסים בעיני. מזכיר לי את האמן שאני הכי אוהבת, גוסטאב קלימט (חפשו בגוגל, זה שווה)

 

האמן - Eric Jones

 

 

 

 

 

 

 

 

מהמם. תודו שזריקת הצבע הזו עשתה לכם טוב על הלב. 

 

ושניה לפני שאתם בורחים לי- היום יום כדור הארץ. 

אז קודם כל - שמירה על כדור הארץ זה דבר שחשוב ליישם, לא רק היום אלא כל יום. 

דבר שני - תראו איזה לוגו חמוד עשו בגוגל לכבוד יום כדור הארץ! https://www.google.co.il/

 

ובנימה זו, שיהיה לכם ערב מצויין ושובע טוב,

אוהבת 3> 

נכתב על ידי DesignCookie , 22/4/2013 19:48  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

1,049
הבלוג משוייך לקטגוריות: ציורים ואיורים , אופנה , עיצוב תעשיתי
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDesignCookie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DesignCookie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)