לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

Look at me!


 


אמא. איך את עיוורת כל כך ?


 

נכתב על ידי falsh , 8/10/2012 20:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Happy Birthday?


בעוד שבוע יש לי יום הולדת,
יום הולדת אמור להיות יום שמח .. לא ?
אז למה אמא מארגנת לי מסיבה גדולה ורהבתנית אחרי שאמרתי לה שאני לא רוצה ?
למה היא מזמינה כל מיני אנשים שלא מתחשק לי לפגוש ?

אני לא רוצה את כל זה !

"זה החלום של כל נערה  , את תראי זה יהיה כיף."
"אבל אמא.. זה לא החלום שלי! אני לא רוצה את זה!"
"את רוצה.. את רוצה.. תאמיני לאמא שלך ואל תהיי כפויית טובה"
 

למה את לא מבינה שכל מה שאני רוצה זה משהו קטן ומשפחתי ?
למה את לא מקשיבה להתנגדויות שלי ?

כל מה שאני רוצה עכשיו זה להיסגר בתוך עצמי. 

 

אני באמת כפויית טובה כמו שאמא אומרת ?

נכתב על ידי falsh , 7/10/2012 15:43  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Forgive & Forget


הוא התנצל על המילים הקשות,
אני התנצלתי על מה שלכאורה עשיתי..
והכל חזר למה שהיה ?

אבא
תשמור מרחק,
אני צריכה קצת שקט ממך. 
נכתב על ידי falsh , 6/10/2012 21:07  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Life imprisonment


אז אבא כועס עליי וכשאני שואלת למה הוא אומר שאני יודעת למה. אני לא יודעת למה.
"את לא תיהני פה משום דבר, אני הולך לסגור לך את כל הבית."
זאת לא הפעם הראשונה שזה קורה.
"חבל שאת הולכת להיות מושפלת."
אוף אוף אוף !
"את עוד תסבלי פה."
אמא קוראת לי וזה מבשר רק דבר אחד - 
גזר הדין הגיע. 
נכתב על ידי falsh , 6/10/2012 13:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



not- perfect at all-


כל המשפחה בריב. שוב.
אני באמת לא מבינה למה אני צריכה ללכת עכשיו לשבת בארוחת שישי עם המשפחה ולחייך,
כאילו שיש מישהו אחד מאיתנו שלא מודע לעובדה שיש ריבים מתחת לפני השטח.
אני שונאת את הרצון של המשפחה הזאת להיראות מושלמת ! 

נכתב על ידי falsh , 5/10/2012 20:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



NO ANSWERS. only questions


.
אני יושבת בחדר הסגור שלי בניסיון להתרחק מהכל.. מהמשפחה , מהחברים , מהחיים שם בחוץ - אבל זה רק גורם לי לחשוב.
לחשוב זה רע.

 

 

נכתב על ידי falsh , 5/10/2012 19:24  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfalsh אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על falsh ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)