לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I am




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2016

בלילה אני כותבת


כולם מאושרים וטוב להם

ורק אני בוהה בכתמים כחולים על השמיכה שלי

וממצמצת ממש חזק כדי לגרום להם להיעלם.

וכולם נעלמו

כל מי שהיה אמור לגרום לי להבין שזו סתם הזיה

סתם פיצול

כולם הלכו

ועכשיו אני צריכה לנשום לבד. 

 

נכתב על ידי , 1/1/2016 04:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 17




97,950
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTitania אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Titania ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)