לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לא כל מי שנודד מחפש את דרכו - ג'. ר. ר. טולקין



Avatarכינוי:  Aldebaran

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

חלל ריק


בכל שנה, כשמגיע החורף, מגיע הרגש המדכא הזה, של הבדידות, של העייפות, שלהעצב. הרגשתי צורך להעלות לבלוג מילים שכבר היו בבלוג קודם, פשוט כי התגעגעתי אליהן בדיוק כמו אליו.

 

לא פעם יצא לי לחשוב על המצב שלי אם היה שם מישהו מיוחד, מישהו שיהיה רק שלי, שתמיד יהיה שם, שיתמוך ויבין.

אני מניחה שאותו מישהו זה האדם ההוא שמסתובב לי בראש, זה שביחד איתי עיצב אישיות שלמה ומחשבה עצמאית.

בזמן האחרון אני מרגישה כאילו אין שם אף אחד, אלא רק הוא, רק הוא שיודע בדיוק מה אני מרגישה,

וזה מעצבן, מרגיז ומרתיח, העובדה שכנראה לעולם לא אזכה לפגוש אותו.

לפעמים אני לא מבינה את העולם. לפעמים כולם מתרחקים ממני ואני נשארת לבד.

בכיתה למדנו שיר של ביאליק, ונורא התחברתי אליו.

הכניסיני תחת כנפך, הוא מדבר על בדידות, והוא כל כך הזכיר לי את עצמי, איך שהבדידות משתלטת עליי עד שכבר אין לי אל מי לפנות,

עד שכואב, חשוך וקר.

המצב שלי לא כל כך גרוע, אבל לפעמים אני מגישה מנותקת מעט, ואז מנתקים אותי עוד יותר.

כאילו לא אכפת להם, כאילו אני קיר זכוכית, אוויר.

אולי טעיתי במשהו שעשיתי מזמן, אבל אני לא רואה שום סיבה שלא לסלוח, הרי ניסיתי, ניסיתי להשתלט על עצמי ולראות את האחרים לפניי,

ניסיתי וניסיתי וניסיתי.

הייתי לבד, למרות שהייתי מוקפת בחברים.

לא תמיד הם היו שם בשבילי, וזאת כנראה הסיבה לכך שהאדם הזה התפתח בי.

אל תראו את זה כך, אין לי שום פיצול אישיות.

זה עולם שגדל בתוכי, עולם שאליו אני יכולה לברוח ולהרגיש חום ואהבה מצד כל הפנטזיה שלמדתי להכיר.

בכל אדם יש עולם ומלואו, ולכן אני נתתי לשלי שם, מחשבה ועיניים.

אז איך אני יכולה להרגיש קרבה כלשהי לאדם שהוא חלק ממני אבל לעולם לא יהיה קיים?

איך יכול להיות שקיים בי עוד צד, אדם, אבל מצד שני הוא רק עולם שאליו אני יכולה לברוח?

 

אני מתעגעת לאדם שמעולם לא היה, ומתפללת בכל כוחי לכך שיום יבוא והוא יתגשם.

נכתב על ידי Aldebaran , 8/12/2012 23:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAldebaran אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Aldebaran ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)