לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לא כל מי שנודד מחפש את דרכו - ג'. ר. ר. טולקין



Avatarכינוי:  Aldebaran

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2013

מוות


כשזה קרה כל כך קרוב אליי בפעם הראשונה, לא ידעתי איך לעכל את זה.

כשזה קרה כל כך קרוב אליי בפעם השניה, חשבתי שאני מבינה מעט יותר.

בפעמים הבאות, כבר לא ספרתי. הוא נפטר, והיא נפטרה, וגם השניים האלו, וגם הוא, וזו שהכרתי פעם.

הם כולם כאילו עוברים מול העיניים שלי ואני לא שמה לב אליהם.

 

כשמישהו נפטר, אני מתנהגת כאילו לא אכפת לי כלל. אחרי סבתא שלי, אחרי שלא הפסקתי לבכות אחרי מסיבת יום ההולדת שלי בגלל ההלם, כבר לא בכיתי עבור אף אחד. אני מפחדת שבפעמים הבאות כשזה יקרה עוד יותר קרוב אליי, אני לא אוכל לעמוד בעצב ובכעס שימלאו את הלב שלי.

היום בבוקר נפטרה מישהי שהייתה שמחה, אהובה על כולם, ומה לא?

 

על אף שזאת דרך הטבע, אני לא אוהבת שחיים נגמרים.

אני שונאת את ההרגשה שזה נותן לי, אבל מה כבר אוכל לעשות? בפסיכולוגיה זה מוגדר כ'הדחקה' - אני לא רוצה לדבר, לשמוע ולחשוב על האנשים האלו, כי אני מפחדת שאני אשבר. אני רוצה להמשיך לחיות את החיים, כלומר, להנות מהם, ואני מצטערת שהרצון הזה גורם לי להתנהג בצורה אטומה כל כך.

 

אני לא רוצה שהחיים של האנשים היקרים לי ושלי יסתיימו, עדיין לא הספקנו לעשות כאן כלום.

כולנו צריכים זמן, בבקשה.

נכתב על ידי Aldebaran , 8/3/2013 20:17  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Aldebaran ב-18/3/2013 17:29



הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAldebaran אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Aldebaran ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)