לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fear



Avatarכינוי:  Eve.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

11/2012

Some word with letter "F".....Frogs.


כרגיל העולם מתמוטט עליי. זה קורה בערך פעם בחודש-חודשיים,לעיתים אפילו בתדירות יותר גבוהה.
מה שמשותף ליומיים האחרונים זה: 1.עייפות , 2.חוסר שעות שינה , 3.עינויים בבית הספר,
4.חרמנות.
אתמול מצאנו את עצמנו,חצי מהשכבה ,עומדים שעה-כן,שעה על הרגליים..לא פחות ולא יותר,בשביל שיכניסו אותנו לחדר האוכל. למה? כי מישהו או כמה אנשים מהשכבה שלי קיללו וזרקו אוכל על האישה שמגישה אותו...אז דפקו את כולנו (army-style) זה עוד מילא,כשמישהי ניסתה להתווכח אז אחת המדריכות צעקה עליה והסבירה לכל מי שעמד שם עד כמה זה לא יפה ולא מכבד לזרוק אוכל על בן אדם מבוגר וזה הגיע לטונים לא נעימים,כאילו אנחנו עשינו את המעשה.
אחרי שכבר נכנסנו ואכלנו התחיל השיעור ומיהרנו לסיים את האוכל כדי לא לאחר בצורה רדיקאלית לשיעור (למרות שהיינו כבר באיחור). בסוף הגענו לפני המורים.
סיימתי ללמוד בסביבות 4 וחצי (עם הרבה כאב ראש). אבל אם אתם חושבים שהלכתי הביתה מיד אחרי זה-אתם טועים,נשארתי לנקות את הכיתה עם עוד 2 בנים. לנקות את הכיתה עם בנים בלבד זה מעצבן כי הם כמובן לא יודעים לנקות,הבעיה שגם אני לא. אז יצא שניקינו ב"חפיף" והמדריכה וויתרה לנו בסופו של דבר כי היינו רק 3 ילדים וניקיון כמו שהיא ציפתה שנעשה דרש לפחות 4-5 איש. ב5 וחצי בערך הייתי בבית. הייתי עייפה-מתה...אבל מה? יום למחרת (היום) יש מבחן וצריך להתכונן אליו. אבל במקום לשבת ולהתכונן מה שקרה הוא שבעצם ישבתי במחשב,בלי כוח להזיז כלום חוץ מידיים ופה (דיברתי עם מישהו במיקרופון) ועם כמה שהמצפון אכל אותי מבפנים לא מיהרתי ללמוד,פשוט לא היה לי כוח לזה. מה שיותר גרוע-זה שמצאתי את עצמי במיטה רק ב1 בלילה כי מאיפשהו פתאום עלה בי חשק עז למין. אבל לא היה לי מה לעשות עם זה . אז נרדמתי.

היום:
התעוררתי לבית ספר,לא מוכנה למבחן בכלל,די בלחץ.
שחכתי את המחברת+הנוסחאון בבית. ומה שהכי מעצבן זה שלא משנה עם כמה שניסיתי ללמוד בין לבין שיעורים שהיו לפני המבחן היום (המבחן היה בסוף היום)-הם לא חילקו נוסחאון ונידפקתי. הדבר היחידי שיכולתי לעשות זה איזה סעיף מיסכן שזכרתי את הנוסחה שלו במקרה.
עוד פרט ששכחתי לציין-אתמול בלילה שלחתי ליזיז שלי לשעבר "ער?" (שאלת ה"ערה?" הידועה) והוא ענה לי רק כשהייתי בדרך חזרה הביתה היום. בקיצור,אין לו זמן לזיין אותי :\ .
בסוף החלטתי ללכת לישון-לשים זין על הכל. ולישון.
חלמתי חלום : בחלום גרתי במין בניין-מצוקה שכזה (אתם יודעים,אנשים זקנים וחולים,עניים,קירות מתפרקים,עובש על הקירות,דירות קטנות ולא יציבות בעליל...). בחלום היה בן אדם משוגע. גבוה,תספורת בסגנון של איינשטיין,יחסית גדול בגוף,כבן 60. המשוגע הזה היה מגיע לבניין (אפילו שהוא לא היה קשור אלייו) ומציק לשכנים. צועק במסדרון ...דברים כאלה. והיה שכן שהיה נראה טוב אבל מבוגר (בן 40) שהיה חבר של אבא שלי ככל הנראה. עליתי אליו (הוא גר כמה קומות מעל) וכנראה שחכתי את המפתח בדלת כי כשחזרתי ראיתי את המשוגע יושב בדירה המתפרקת הזאת..אחר כך הוא התחיל לקפוץ עליי,לשחק מחבואים,לצעוק,לצחוק...אחרי מאמץ רב הצלחתי להוציא אותו מהדירה. ואז ראיתי שהוא שכח את המפתחות שלו וכל מיני תעודות מזהות,אז פתחתי את הדלת להחזיר לו והוא כמובן ניסה הידחף חזרה לדירה ושוב הוצאתי אותו בכוח...ואז הוא התחיל לשבור לי את הדלת,את הקירות. זה הרגע שבו נלחצתי באמת והתעוררתי מהחלום.

זהו,זה כל מה שהיה היום בנתיים.
מקווה שהמצב ישתפר ויתנו לי לגשת למבחן חוזר 

R.I.P- המחשב של אחי מת.


נכתב על ידי Eve. , 27/11/2012 17:54  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,401
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , החנונים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEve. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eve. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)