לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fear



Avatarכינוי:  Eve.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

11/2012

Leeches


היה לי חלום ממש הזוי (מי שמתנדב לפרש לי אותו-אשמח ! חיוך)
חלמתי שאני בג'קוזי...בשלב מסויים אני קולטת שיש מסביבי עלוקות.
נלחצתי טיפה ואז חזרתי הביתה מיד. וגם שם-עלוקות..
התחלתי להרוג אותן אבל הן התרבו בקצב מסחרר.
זה הגיע למצב שחיפשתי אותן בכל הבית והרגתי אחת-אחת בעזרת נעל.
דבר נוסף שמוזר בחלום הזה הוא שהן אפילו לא נידבקו לי לעור ולא מצצו לי את הדם (מה שעלוקות עושות בדרך כלל)..
אבל קרוב לוודאי שהם ניזונו מדמו של הכלב שלי,אני לא זוכרת בדיוק אבל אני זוכרת שהעפתי אותו בבעיטה מהבית.
מיד אחרי זה חזרתי להרוג אותן ואת ה"גופות" הייתי מעיפה מהחלון. ברגע שהיה נראה ששוב הבית נקי מהן-הן שוב חזרו להופיע אחת אחרי השניה.

מיום ליום אני מבינה עד כמה אנשים מוזרים! (אני לא אפרט,אבל אני די חוששת למצב שלנו כבני אנוש)
אני כן אביא דוגמה אחת,היום מישהי מהכיתה שלי עשתה לי מין תרגיל,אמונה תפלה מסויים עם השרשרת..(שמים למישהי שרשרת על היד ואז מרימים והכיוון שהשרשרת תסתובב מעידה על המין של הילד/ה שתהיה לה בעתיד ואז ממשיכים לעשות את התרגיל שוב ושוב עד שהשרשרת מפסיקה להסתובב).
אז מה שקרה בעצם זה שהשרשרת לא הסתובבה מלחתחילה...וגם פעם שניה לא. אז היא החליטה שלא יהיו לי ילדים אף פעם (כמובן שאני חושבת שזה נאיבי ופתאטי להאמין בשטויות האלה,אבל ניחא..) מה שמציק לי,זה שהיא אשכרה מאמינה בזה ויותר מזה-שעה אחרי זה,כשהיא ראתה אותי שוב,היא חזרה לדבר על זה בזמן שחיוך פרוס על שפתיה ואמרה משהו בסגנון של :"נו,השלמת עם העובדה שלא יהיו לך ילדים?"
זה מרגיז.
אנשים יכולים להיות ממש מוזרים.



 
סתם תמונה שמצאתי שקשורה לנושא ;)
(אני באמת תוהה לגבי מצב הנפשי שלי...בעקבות 2 החלומות האחרונים. אולי אני מפתחת סוג של פראנויה ?) 

נכתב על ידי Eve. , 28/11/2012 19:19  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,401
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , החנונים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEve. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eve. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)