לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fear



Avatarכינוי:  Eve.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

11/2012

Cup of tea


כמו שיש להקות עם שם של שיר שלא קשור לתוכן שלו,ככה זה עם הכותרות לפוסטים שלי-תתמודדו! סבבי

נהייתי סנובית.
בחיים לא הייתי סנובית,פעם הייתי מקבלת את כולם באהבה ונפגעת..
היום אנשים צריכים לעבור סילקציה עד שהם באמת נכנסים לי לחיים. לפעמים כל מילה קטנה שמשקפת על הדעות של הבן אדם שלא נראת לי-יכולה להוריד לי לגמרי ממנו. אנשים שאני יודעת מראש שיש סיכוי גדול שאני אפגע מהם,אני פשוט מוחקת.
לפני כמה ימים יצא לי רציני לשבת בפייסבוק ולמחוק 100 אנשים שלא קשורים אליי רק כדי להרחיק אותם מהחיים שלי לגמרי. פתאום כל בן אדם חדש שמוסיף אותי אני אובססיבית ורק מחפשת סיבה להוריד אותו. כמובן שאנשים שהם אנשים טובים ועושים עליי רושם חיובי אני מקבלת בשמחה. 
חברה טובה שלי אומרת שזה כנראה נובע מהחרדות ומהפחד להינטש על ידי אנשים.
אולי זה באמת ככה.

 עמנואל לא מדבר איתי..זה אחד האנשים שהכי חשוב לי בחיים (אם לא ה- ).
זוכרים שסיפרתי לכם שהוא טס לקנדה לשבועיים מבלי להגיד ביי,ודווקא ראיתי שהוא ניפגש עם אנשים אחרים?
מאז דיברתי איתו פעם אחת כשהוא היה בקנדה,בסקייפ. מאז שהוא חזר ניסיתי לדבר איתו אולי פעמיים בפייס והשיחות שלנו היו יבשות אז ויתרתי.
יש לי הרגשה שהוא הכיר שם מישהי אבל מפחד שעדיין יש לו רגשות אליי אז הוא מתחמק ולא רוצה לחשוב עליי יותר מדיי או להתקרב אליי...זה די מעליב.
אבל אולי זה דווקא לטובה...(למרות שבני לא מסכים לי לחשוב ככה חחח).




סופ"ש מצויין לכולם חיבוק של הסוררת
נכתב על ידי Eve. , 30/11/2012 17:38  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,401
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , החנונים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEve. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eve. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)