לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Fear



Avatarכינוי:  Eve.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

12/2012

What is wrong with you?


פתחתי את הבוקר בשיחה עם אותו בחור שסיפרתי עליו אתמול,זה שלא מדבר איתי.

אני: אתה לא רוצה לדבר איתי? 
הוא: בדיוק לפני רגע רציתי לשלוח לך הודעה...
אני:באמת?
הוא:כן


ונחשו מה? אחרי זה העברנו עוד שיחה יבשה.. נמאס לי ממנו.
 


יצא לי לדבר היום גם עם האקס שלי,אני לא מבינה את הקטע שלו. כמעט כל שיחה נדירה כזאת שלנו הוא חייב לשאול אם יש לי חבר.
ונחשו מה? לא,אין לי חבר. לא היה לי חבר נורמלי מאז שניפרדתי ממנו. (לפני שנה וחצי-שנתיים בערך...אויש נו,מי סופר?).
מיד אחרי שאני עונה את התשובה השלילית הקבועה הוא חייב לבוא ולספר לי על החברות שלו (שתבינו,לו יש מבחר...כן?)
לא באמת אכפת לי מזה,אכפת לי יותר מהקטע שלי לא היה מאז שניפרדתי ממנו וזה מרגיש לי קצת מעצבן. דווקא הייתי רוצה שיהיה לי איזה חבר,סתם כדי לבוא ולהגיד לו פעם אחת "כן,יש לי חבר ואני חולה עליו! ".
 


היום חברה כתבה לי בפייסבוק שהיא צריכה עזרה,אבל חשבתי שזה כרגיל בעיות עם חברה אחרת שלה,או בעיות עם בנים.
היא סיפרה לי שהיא שוקלת לפנות למשטרה ולהתלונן על אבא שלה. היא סיפרה לי שהוא אלכוהוליסט ואלים כלפיה,כלפי אמה וכלפי אחיה.
הבנתי שאני כנראה באמת חברה טובה שלה, הרי לא לכולם מספרים דברים אישיים שכאלה (על אבא שלי למשל,רק בבלוג כתבתי וגם האקס שלי ידע). חבל לי שאין לי באמת הרבה איך לעודד אותה ,אני רק יכולה לתת עצות. אני די סגורה כשמדובר בבעיות אישיות (מוות של מישהו קרוב של חבר/ה,עניינים במשפחה..) אני לא באמת יודעת איך לעזור /לעודד בן אדם כזה,או מה להגיד לו... כמו שאמרתי,אני יכולה לתת עצות אבל אני לא יודעת מתי לבוא לבן אדם ולהגיד לו "שמע/י,אני תמיד פה בשבילך...אני אוהבת אותך..." או סתם להביא לו חיבוק. יכול להיות שזה היה בגלל שדיברנו בפייסבוק וקשה לעודד במילים ובטוח הייתי מביאה לה חיבוק אם הייתי לידה..או מחר אפילו. אבל כשמדובר במילים,מאוד קשה להביע רגשות ותמיכה!


חודש חדש....התחלות חדשות(?) (;
נכתב על ידי Eve. , 1/12/2012 19:24  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



10,401
הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , החנונים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEve. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Eve. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)